Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De mega boost is een mooie cake maar is erg snel voorbij. Zou je niet liever 2 silver salutes pakken? Houd je ook nog een beetje geld over.
Als je een heel groot budget hebt is het een ander verhaal natuurlijk maar met jou budget zou ik eerder voor 2 andere mooie potten kijken.
De mega boost is een mooie cake maar is erg snel voorbij. Zou je niet liever 2 silver salutes pakken? Houd je ook nog een beetje geld over.
Als je een heel groot budget hebt is het een ander verhaal natuurlijk maar met jou budget zou ik eerder voor 2 andere mooie potten kijken.
Je zou bijvoorbeeld nog kunnen kijken naar de battle,wild wild west, wasp, hawaii, concerto rosso... allemaal topcakes. Misschien in plaats van de mega boost de silver salute met 2 of 3 van deze cakes.
Hoi Hansso. Goed lijstje, de megaboost lijkt me ook heel vet maar op zichzelf misschien jammer voor je budget. Je kunt inderdaad beter voor dat geld 2 cakes halen van Dynasty: Taj Mahal combineren met Silver Salute.