Hallo Vuurwerk freaks

xlfireworks

Registered User
Bij deze even een woord van het oude Vuurwerk4all Leiden Leiderdorp.
Als eerste onze excuses voor wat er vorig jaar is misgegaan.
Ik ga u in het kort uitleggen hoe en wat en hoop dat we er dan ook klaar mee zijn.
Wij hebben de nieuwe naam aangenomen omdat de naam waar wij naar 2 jaar zo trots op waren nu voor mij alleen maar negativiteit met zich mee brengt.

Daar gaan we:
Vorig jaar hebben wij een kortingsactie gedaan zoals u weet.
Dit deden wij met een bepaald assortiment aan producten.
Hier werd heel veel van verkocht.
Later in het jaar begonnen voor ons de problemen met filliaal Leiden met de aanvraag van de vergunningen mede door de tegenwerking van een collega in Leiden.
Hierdoor liep alles gigantisch uit en hebben we soms dagen van bijna 20 uur moeten amken om alles rond te krijgen.

Hierdoor hadden wij besloten om Leiderdorp te laten runnen door familieleden en bekenden.
Echter is dit zoals een ieder weet flink de mist in gegaan.
Hiervoor wil ik als eigenaar zoiezo iedereen mijn excuses aanbieden.
Ook voor mijn vaak niet zo vriendelijke reactie's, Maar ik kreeg in 1 keer alles over me heen en mijn vriendin liep op het eind van haar zwangerschap waardoor ik ook thuis de nodige spanningen had.

Goed dit mag geen excuus weten dat weet ik maar ik kan dat helaas niet meer terugdraaien.
Voor dit jaar hebben we dan ook besloten om alles weer zelf in eigen hand te nemen zoals in de eerste 2 jaren waarin alles goed is gegaan.
Het is alleen zo dat ron en ik gescheiden zijn van locatie, ron zal Leiderdorp volledig voor zijn rekening nemen en ik zal Leiden voor mijn rekening nemen.
Ook de voorbestellingen gaan ron en ik samen tijdens de kerstdagen inpakken.
Zo weten we zeker dat dit niet mis gaat.

De acties die we gaan doen die doen we pas zodra het vuurwerk daadwerkelijk in de bunkers staat net zoals in de eerste 2 jaren toen hadden wij 100% aan leveringsgarantie en willen dit op deze manier ook dit jaar weer behalen.

Voor een ieder die nu denkt ja ik zie die uitverkoop shop maar wie zegt dat dat er daadwerkelijk is daar wil ik tegen zeggen stuur ons een mail en maak een afspraak en we gaan samen de bunkers door.

Ik kan 100 keer zeggen het spijt mij want ja ik ben als eigenaar nu eenmaal verantwoordelijk voor hoe alles is gelopen en trek het boetekleed dan ook aan.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er van geleerd heb en dat ik gewoon alles in eigen hand heb genomen.
Het is dan wat harder werken en we zullen een drukke tijd tegemoed gaan maar het kan niet anders.

Ik hoop dan ook dat een ieder zich een beetje in mijn situatie kan verplaatsen en het hopelijk een beetje begrijpt hoe ik me voelde. ( niet prettig )
Wij gaan ook dit jaar laten zien net zoals in de eerste 2 jaar hoe het wel kan.

Bij deze nogmaals mijn excuses en hoop dat we het verhaal vuurwerk4all bij deze kunnen afsluiten.

Met Vriendelijke Groet
Wim & Ron XL Fireworks Leiden - Leiderdorp.

Bassiefireworks

Registered User
Wim,

Ik vind het erg dapper dat je je verhaal zo neerzet, en goed van je dat je in ziet wat er fout is gegaan.
Ook ik had een minder positieve ervaring met Vuurwerk4all, maar uiteindelijk was alles goed opgelost.
Voor mij is het verhaal vuurwerk4all helemaal afgesloten.

Succes met de ''nieuwe start'' en wie weet tot ziens

Phantom

Registered User
Wim vorig jaar heb je een met een hop bombarie de aandacht op je weten te vestigen je deed grote beloftes en zegde veel dingen toe. De reacties naar leden op welk forum dan ook waren soms ronduit brutaal en onbeschoft en dat moet natuurlijk niet kunnen. Toen bleek op het moment dat het erop aankwam een hoop mis te gaan en dan achtervolgd je verleden je als snel. Ik heb in het verleden wel eens mijn ongenoegen geuit over de manier van reageren maar moet nu zeggen dat dit bericht een hoop recht zet. Niet veel winkeliers durven openlijk hun excuses aan te bieden en door het stof te gaan en daar heb ik dan ook wel respect voor.

Succes met je winkel en ik hoop dat je een goed seizoen krijgt!

bluebear

Registered User
succes met de vuurwerkverkoop dit jaar, citaat: De acties die we gaan doen die doen we pas zodra het vuurwerk daadwerkelijk in de bunkers staat net zoals in de eerste 2 jaren toen hadden wij 100% aan leveringsgarantie en willen dit op deze manier ook dit jaar weer behalen. dit lijkt mij een slimme stap.

Bovenaan