Gstaad blok van bonbridge

Feuerwerk

Registered User
Goedenmiddag,

Zag in het speeding thunder topic een foto met daarop het blok kaprun en gstaad van bonbridge, ik ken beiden blokken niet heeft iemand misschien enig idee wat het kaliber, aantal shots en de effecten van deze zijn..?

MvG

T

'tbunkertje

Guest
wat info:

artnr. 26420 Gstaad:W-shape batterij met groene glitterende treurwilg boeketten.

85 euro met kvk.

dit zijn nog enkele "broertjes":

artnr. 26422 Snowbird: 90sh W-shape Frosette and glittering with F-shape crackling chry final.

artnr. 26421 Falcade: W-shape batterij met zilveren glitterende treurwilg boeketten.

artnr. 26419 Kaprun: W-shape batterij met gele glitterende treurwilg boeketten.

artnr. 26418 Titlis: W en -F shape batterij met Multieffects Palmtree

artnr. 26417 Madrisa: W-shape batterij met Crackling treurwilg boeketten.

Anthony_bomb.

Registered User
[QUOTE='tbunkertje]wat info:

artnr. 26420 Gstaad:W-shape batterij met groene glitterende treurwilg boeketten.

85 euro met kvk.

dit zijn nog enkele "broertjes":

artnr. 26422 Snowbird: 90sh W-shape Frosette and glittering with F-shape crackling chry final.[/QUOTE]

De Snowbird heb ik gezien ook bij Alpeco, Ik wil hem mischien wel de volgende keer meenemen!!
Weet iemand eigenlijk wat Frosette is??? Is dat geen drukfout en moet het niet Crosette zijn??

Huge_Cohones

Registered User
*bump

Iemand al ervaring met deze nieuwe blokkies opgedaan, afgelopen jaarwisseling?

Ik zag al 1 persoon die de "Titlis" (wat een naam) had.
Luna 1337 zei:
90 shots palmtree assorted w & f shape volle lucht ;) alleen de palmtree lijkt meer op een wave dan op een palmtree

Schijnbaar allemaal familie van de Wengen, aangezien ze allemaal 90 shots waaiers zijn met een exotische bijnaam. Misschien heeft Xavier hier ook duidelijkheid over?

En ja, ik denk dat Frosette een typfoutje is. ;)

GR, Huge

xavier

Registered User
Frosette is inderdaad een tikfout en moet crosette zijn. Enkel de wenhen en de hell of thunder zijn z-shape blokken. Al de anderen zijn w-shape blokken. Enkel ervan hebben een finale in fan shape. Mijn persoonlijke mening is dat de effecten op zich goed zijn (helder van kleuren en mooie boeketten). 1 min puntje is wel dat de vertraging tussen de rijen te lang is. Deze W-shape blokken duren 60 seconden. 30 tot 35 seconden vind ik voldoende.
85 euro voor zo een blok vind ik geen miskoop.

Luna 1337

Registered User
xavier zei:
Frosette is inderdaad een tikfout en moet crosette zijn. Enkel de wenhen en de hell of thunder zijn z-shape blokken. Al de anderen zijn w-shape blokken. Enkel ervan hebben een finale in fan shape. Mijn persoonlijke mening is dat de effecten op zich goed zijn (helder van kleuren en mooie boeketten). 1 min puntje is wel dat de vertraging tussen de rijen te lang is. Deze W-shape blokken duren 60 seconden. 30 tot 35 seconden vind ik voldoende.
85 euro voor zo een blok vind ik geen miskoop.
klopt de vertraging had ik ook bij de hell of thunder en dan begint zo een blokkie simpelweg wel te vervelen maarja de finale maakt daarintegen wel een hoop goed

bartknal

Registered User
Huge_Cohones zei:
*bump

Iemand al ervaring met deze nieuwe blokkies opgedaan, afgelopen jaarwisseling?

Ik zag al 1 persoon die de "Titlis" (wat een naam) had.

Schijnbaar allemaal familie van de Wengen, aangezien ze allemaal 90 shots waaiers zijn met een exotische bijnaam. Misschien heeft Xavier hier ook duidelijkheid over?

En ja, ik denk dat Frosette een typfoutje is. ;)

titlis had ik dit jaar was een zeer mooi blok mooie staarten en mooie boeketten!zeker de moeite voor 85euro!

kruitsnuiver

Registered User
ik heb deze blokjes ook gespot bij alpeco..het lijken mij erg leuke blokjes voor een mooie prijs.

is het zo dat deze allemaal genoemd zijn naar wintersport gebieden?

NLsandman

Registered User
kruitsnuiver zei:
ik heb deze blokjes ook gespot bij alpeco..het lijken mij erg leuke blokjes voor een mooie prijs.

is het zo dat deze allemaal genoemd zijn naar wintersport gebieden?

Lijkt er wel op, volgens google zijn het allemaal wintersport gebieden.

Feuerwerk

Registered User
Gstaad en kaprun zijn gewoon wintersportplaatsen, voorral die eerste kom ik wel vaker. Op 1 augustus hebben we daar flink wat geknald dus vond het wel een leuke naam voor een blok te noemen..

rollingthunder

Registered User
De Snowbird heb ik gezien ook bij Alpeco, Ik wil hem mischien wel de volgende keer meenemen!!
Weet iemand eigenlijk wat Frosette is??? Is dat geen drukfout en moet het niet Crosette zijn??

Wat ik me dan toch afvraag, wat moet ik me voorstellen bij glittering crosette?
naar mijn weten heb ik dit effect nog niet eerder gezien bij blokjes.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
dan zullen ze binnen een paar dagen wel weer binnen komen, tenzij ze uit china moeten komen....

Dat wordt vanzelf weer gemeld op dit forum, als ze weer binnen komen bij Alpeco.
Enne waarschijnlijk moeten die blokkie's uit China komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan