Goes

hardcore0438

Registered User
Sinds vorig jaar eindelijk weer vuurwerk op de kermis van Goes . Het was toen een leuk showtje met mooie producten. Vooral de finale was erg krachtig

Mits er geen andere show is ga ik hier wel weer even langs :)

hardcore0438

Registered User
Net terug, was een kort showtje had ik het idee. Wel leuke dingetjes voor bij zien komen zo nu en dan :)
Foto-T66A4FXZ-G.jpg

Foto-NSS3Z8OQ-G.jpg

Foto-ZGEPCTJD-G.jpg

Foto-4N4GY8IU-G.jpg

Foto-BHTXRNYM-G.jpg

meer foto's ;
https://www.flickr.com/photos/121557417@N08/sets/72157646041519090/
Video volgt morgen.

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
Een paar collega's van me hebben zich bezig gehouden met het vlot.
Vervolgens moest het met afstandsmeters op z'n plaats worden gelegd.
Een heel gehannes...want de veiligheidsafstand moest natuurlijk precies 40 meter zijn, want anders.....

Heb hier de ontbrandingstoestemming nog liggen, zelfs de Koninklijke Luchtmacht is hiervan op de hoogte, en om advies gevraagd!

Ik word hier soms zo moe van.

djhekk

Banned
Dit komt vaker voor
Vaak moet vliegveld voor aanvang show gebeld worden,als je binnen een bepaalde straal van een vliegveld bent bijvoorbeeld.

hardcore0438

Registered User
Was inderdaad een heel gedonder met dat kleine ponton. Het advies van de luchtmacht zal te maken hebben met het (plezier)vliegveld op Arnemuiden ?
Vorig jaar heb ik gehoord dat ze het nog af wouden lassen ivm veiligheidseisen die niet gehaald werden.
Overigens is de kerk toch nog een paar geraakt (lang leve de veiligheidsafstanden zullen we maar zeggen?:embarrased: )

tronetti

Registered User
Alleen moet het vliegveld 'Goes Airport' nog gebouwd worden.

Maar zonder gekheid, dat van de Klu is mij ook een raadsel.
We schieten elk jaar bij Brussel een profshow, precies onder een aanvliegroute, kan dan die melding wel begrijpen.

tronetti

Registered User
Tja, gezien de kerk alsnog geraakt is, (al hebben we geen melding gekregen van schade) en de Nederlandse muggenzifterij, is het maar weer afwachtan of er volgend jaar een vergunning voor afgegeven wordt. Nieuwe bezuinigingen die op stapel staan doen er overgens ook geen goed aan. Al weet ik niet of in dit geval de opbrengsten van de kermis gerelativeerd zijn aan het aansluitende vuurwerk.

Bovenaan