Goede winkel(s) in Amsterdam of omgeving

Shenanigan

Registered User
Ik ga dit jaar voor het eerst goed vuurwerk kopen (voor ca. 500 euro). Ik wil graag vooraf via internet bestellen. Vooral vanwege de korting, maar ook om alles op één plek te kopen. Zo te zien hebben veel verkoopadressen maar een klein assortiment. Op www.vuurwerkkopen.info zie ik bijvoorbeeld wel allerlei winkels in mijn buurt, maar die hebben niet zoveel merken/lijnen, lijkt het. Daarom mijn vraag:

Wat is/zijn goede winkels in Amsterdam en omgeving om vuurwerk te bestellen?

Of kan ik het beter verder zoeken, bijvoorbeeld bij GoedkoperVuurwerk in Lopik? Een stuk met de auto kan ook, als dat de beste aanpak is.

Alvast bedankt voor tips.

kingmokum

Banned
Het ligt ook een beetje aan je budget...

Zwarte markt in beverwijk zou je voor een goede prijs kunnen shoppen.

gr

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Ik weet zo 1,2,3 niet wat voor winkels er allemaal in de buurt van A'dam zitten maar voor een goed assortiment en prima service is Lopik zeker een optie.

Shenanigan

Registered User
Kingmokum, bedoel je Hollandivani? Daarover lees ik dat je al midden in de nacht voor de deur moet gaan staan en dat het geen zin heeft om om half zes (in de morgen!) nog aan te komen. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent zijn dingen vaak al uitverkocht. Je kan ook niet in de voorverkoop bestellen.

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=373

Dit is niet de winkel die ik zoek. Ik wil graag vooraf bestellen. (En 's nachts in de rij staan trekt me ook niet zo.)

kingmokum

Banned
Rond etenstijd is het daar muisstil.
Mijn ervaring is dat al het sier vuurwerk dan ook gewoon aanwezig is.
De korting daarop is gemiddeld 60 % op de adviesprijs.

Ik kan me er iets bij voorstellen dat je wilt bestellen echter zul je dan wat verder moeten..

freaks.orthen.nl bijvoorbeeld.
Iets meer dan een uur karren.

En iets hogere prijzen ivm beverwijk.

smilli

FPM Filmer
Pronk vuurwerk hoor ik veel goede verhalen over en ze hebben een brede collectie, is alleen een nog een stuk naar het noorden rijden.

Shenanigan

Registered User
Okee, bedankt.

Misschien is het een bepaald publiek dat 's nachts voor de deur staat en een ander publiek dat rond etenstijd siervuurwerk komt halen. Ik hou Hollandivani nog even in de gaten.

De beste optie die ik zelf heb gevonden is Tuincentrum Meliora/Vuurwerk Middenmeer, omdat ze daar Bonfire en Wolff vuurwerk verkopen. Dat is voor mij 40 minuten rijden.

Pronk ziet er ook goed uit en is dezelfde kant op. Dus misschien kan ik er een combinatie van maken.

Toch kan ik me haast niet voorstellen dat er geen goede winkels dichterbij zijn. Ik wacht nog even op meer reacties.

Bovenaan