Geldrop 29-09-2012

Moontan

Moderator
Medewerker
Tijdelijke heer Kasteel Geldrop organiseert groots vuurwerk

Op zaterdag 29 september vindt tussen 22.00 en 23.00 uur een vuurwerkshow plaats, ontstoken door Matthijs Bosman van Weezel Errens vanuit zijn tijdelijke woonplek Kasteel Geldrop. Iedereen is die avond van harte uitgenodigd om rond 22.00 uur naar de kasteeltuin te komen. Om lekker warm te blijven is er gratis warme chocolademelk.
Matthijs verblijft met zijn gezin inmiddels al drie weken op het kasteel. Hij wil de inwoners van Geldrop trakteren op een spetterend vuurwerk als dank voor het hartverwarmend en gastvrij onthaal. Matthijs: “Die avond is er ook een feest voor genodigden op het kasteel. Ik ontvang dan eigen vrienden en gasten uit Geldrop voor een leuke avond met (live-) muziek. Het liefst had ik het hele dorp uitgenodigd, maar zo groot is het kasteel nou ook weer niet.” Vandaar dat de kasteelheer koos voor een rondje warme chocolademelk gevolgd door een vuurwerkshow. “Men zal weten dat we er zijn. Ik speel vaker met vuur en vertrek niet graag met stille trom.” Aldus de kasteelheer die zich inmiddels helemaal thuis voelt op het landgoed in Geldrop en naar eigen zeggen “met pijn in het hart zal vertrekken uit dit sprookje”.
Op de vraag of hij volgend jaar terugkomt geeft hij nog even geen antwoord. “Op de avond van het feest wil ik een toespraak geven. Tot die tijd zeg ik niets.”
De kasteelheer hoopt op goed weer. “Ook bij minder goed weer, zelfs bij lichte regen gaat het vuurwerk door. Alleen boven windkracht 10 is het geen goed idee om vuurwerk af te steken. Maar die kans is natuurlijk klein.” Vandaar dat Matthijs hoopt dat heel Geldrop komt kijken. Anders blijft hij straks met 50 liter chocomel zitten.”

http://www.wijkbladcoevering.dse.nl/wordpress/2012/09/21/tijdelijke-heer-kasteel-geldrop-organiseert-groots-vuurwerk/

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Geldrop

Vuurwerkshow Geldrop kasteeltuin
Gepubliceerd op 13 okt 2012 door PSVxEMM
Vuurwerkshow van een particulier in Geldrop. De show is gegeven door hem i.v.m. met zijn tijdelijke verblijf in het kasteel van Geldrop.

Bovenaan