Baron van lunt zu sas
Registered User
GeenStijl: Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend
Op GeenStijl wisselen nieuwsfeiten, schandelijke onthullingen en journalistiek onderzoek elkaar af met luchtige onderwerpen en prettig gestoorde onzin.

1000 stemmen voor een verbod, als ze op geenstijl al voor een verbod zijn dan is het verloren des doods (zo even op zijn geenstijls zeg maar)
Allemaal van die debieltjes die hun zolderkamer niet af durven te komen.![]()
![]()
Ze zijn zelfstandig, onder de paraplu van de Telegraaf vandaan. al een lang tijdje hoor.Ik heb laatst, op ik meen Dumpert, gelezen dat Geen Stijl niet meer is,.. Het verbaasde mij dan ook even hier een poll van GeenStijl te zien verschijnen. Daarnaast schijnt ook Dumpert van beheer veranderd te zijn waardoor content niet meer is zoals het was.
Dat verklaard mogelijk ook deze vreemde poll.
Ze zijn zelfstandig, onder de paraplu van de Telegraaf vandaan. al een lang tijdje hoor.
je aluhoedje houdt wel wat handige info tegen!
ik waardeer altijd hun schurende effect op het establishment, dit is echt een seizoenstopicje waarbij ze iedereen effe lekker laten ventileren.
maar de blaagjes van GeenStijl zelf zijn geen voorstanders van vuurwerk, geen interesse daar.
Hahaha gewoon lachen joh! dus je wist precies dat Geenstijl eerst van de Telegraaf was en nu zelfstandig is.
en aluhoedjes worden per rol verkocht hoor.