GAAT NIET DOOR: Demo Enschade

Moontan

Moderator
Medewerker
wanneer: 20 december 2017
waar: Enschede
provincie: Overijssel
tijdstip: 21.00 uur
schietbedrijf: Royal Fireworks
winkel: Vuurwerkwinkel Enshede
Collectie: Royal, Vuurwerkmania en Fireworks4All

Moontan

Moderator
Medewerker
AFGELAST

Deze demo kan helaas geen doorgang vinden omdat het vuurwerk voor deze demo niet op tijd binnen is.

Tony

Administrator
Medewerker
Lekker op tijd. 27e binnen en dan nog inklaren? Grote kans dat bepaalde producten nietaanwezig zullen zijn met de jaarwisseling.

24ste komt de boot binnen
26ste containers van de boot af
27ste containers naar de opslag

Dus ik denk dat ze dan al ingeklaard zijn.

Je kunt er bijna niets aan doen. De meeste mensen geloven het niet maar in China gaat het allemasl niet meer zo makkelijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bridge

Bronzen Member
Produkten kunnen de jaarwisseling wel halen. probleem kan worden om de 28e te halen. het is niet uitgesloten dat er klanten zijn die de 28e komen halen en dan de 30e terug moeten komen. Iedereen doet zijn best dat de te voorkomen.

Sweet Laker

Registered User
24ste komt de boot binnen
26ste containers van de boot af
27ste containers naar de opslag

Dus ik denk dat ze dan al ingeklaard zijn.

Je kunt er bijna niets aan doen. De meeste mensen geloven het niet maar in China gaat het allemasl niet meer zo makkelijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Afhankelijk van de grootte van de opslagplekken een jaar voor gaan werken dus als ik het goed begrijp?

Tony

Administrator
Medewerker
Afhankelijk van de grootte van de opslagplekken een jaar voor gaan werken dus als ik het goed begrijp?

Dat zou een oplossing zijn maar niemand wilt voor een paar miljoen aan voorraad (stilstaand geld) hebben staan.
Zou ik zelf ook niet doen.

Bovenaan