G Smeets

thunderflash

Registered User
Ik zag op de site van G.Smeets staan dat ze een nieuwe collectie gaan binnen krijgen het heet ''brightstar fireworks''.Na ff gegoogeld te hebben heb ik de site gevonden tis een engelse collectie incl produktfilmpjes bij sommige produkten.De filmpjes zien er niet echt geweldig uit maar je krijgt wel een indruk van het vuurwerk in mijn ogen niet echt verkeerd spul

G.Smeets:http://www.gsmeets.be/Vuurwerk/vuurwerk_bricht_styar.htm

en de site van brightstar fireworks:http://www.brightstaruk.com/

Invader

Nieuwe Member
laten we dan hier meteen het g.smeets topic over maken..
G.Smeets Maasmechelen, winkel gelegen in een winkelstraat. (rij in maasmechelen op de grote straat naar het noorden, ga bij het tankstation linksaf. bij de 4e straat ligt de winkel aan het eind aan de rechter kant van de straat)
Kwa knalvuurwerk heeft hij aardig veel;

Thumping thunders roze crêpe 10 euro per pak, 10 pakken --> 8 euro
vlinders, 10 stuks 6 euro
kleinere vlinders 50 stuks, 12 euro
pirats 100 stuks, 2.25 euro
ministrijkers 60 stuks, 0.75 euro(dacht ik)
widowmakers 12 stuks, 2 euro
magnums 12 stuks, 1.50 euro
goudmat 180 shots, 15 euro
goudmat 500 shots, 40 euro
goudmat 1000 shots, 80 euro
10k mat, 12 euro? (dacht ik)

Siervuurwerk is zoals thunderflash al zei, brightstar.
hier zitten leuke dingen in maar ook mindere in. als je tog IS NOG STEEDS TOCH INVADER! LET HIER AUB OP!! * bereid bent om een stukje verder te rijden ga dan naar Salon Roger, veel goedkoper.

Ze hebben nog wel een stuk meer maar daarvoor moet je maar naar de winkel gaan. je kunt mij ook een pm sturen.

*sorry =( is echt de macht van gewoonte..ik zal er proberen op te letten, maar als ik veel en snel typ doe ik dit vanzelf. mijn excuses! ik had graag geen ban voor zoiets stoms..

Laatst bewerkt:

jamal004

Registered User
ik ben na smeets geweest,het heeft goeie knal vuurwerk wat op de site is IS NIET ALLES
z`n helle winkel ligt vol met veel meer spullen o.a mini strijkers die niet op site staan,widow makers mega vlinders

Bovenaan