Freddy's lijstje 2010/2011

Uutgrunn

Registered User
En als je Rubro dealers in de buurt hebt kan je ook voor de Event Cake 2 gaan. Ook geen slechte vervanger voor de Sniper

Blakestone

Registered User
Ik heb de Sniper zelf nog nooit gehad, maar dit jaar komt hij er bij mij ook niet bij.
Zelf heb ik ook de event cake nr.2 besteld.

Freddy

Registered User
hhmmzz...ik heb de sniper nog gezien in Rijswijk tijdens de demo, zo slecht vond ik hem ook weer niet. Vorig jaar ook mogen afsteken en heb er best van genoten, en ben ik een fan van deze uitwerkingen.
De panter (ook 2 jaren in de collectie gehad) wil ik nog gaan kopen tijdens de verkoopdagen, alleen als deze nog op voorraad is.
Waarom zijn jullie van mening dat de sniper niet 'goed' is voor in je collectie? prijs/kwaliteitsverhouding?

Zowel Panter als Sniper duren bijna even lang, de panter met meerdere sal'vo's brengt wat meer geweld met zich mee, Sniper is daarentegen met 1 soort effect wat trager en misschien ook 'saaier', maar in combinatie met een andere pot vind ik het wel een topper. Mijn idee was er een Silver Salute ervoor te zetten zodat de salutes net mooi onder de boeketten van de Sniper uitkomen.

tevens ben ik nog twee artikelen rijker geworden van Caffereta, namelijk F-16 en Gold Storm (deze producten staan niet in de Product DB dus kan ik ze niet toevoegen aan de lijst)

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zelf ben ik van mening dat het effect van de sniper minder vol is geworden en het blauw er veel minder uitspringt. Dan heb je nog de nieuwe prijs van 44,60 en maar 25 schoten. Voor dat geld en effecten heb je tegenwoordig betere blokken. Neem bijvoorbeeld de treasure island. Dan heb je voor 50 euro 50 schoten!

Freddy

Registered User
Zelf ben ik van mening dat het effect van de sniper minder vol is geworden en het blauw er veel minder uitspringt. Dan heb je nog de nieuwe prijs van 44,60 en maar 25 schoten. Voor dat geld en effecten heb je tegenwoordig betere blokken. Neem bijvoorbeeld de treasure island. Dan heb je voor 50 euro 50 schoten!

Daar heb je wel een punt Vonk. thanks voor de tip.
Ik heb treasure island in mijn bezit volgende week, ik zal dan ook gaan letten op de Sniper en oordelen of ik deze volgend jaar nog wil hebben.

Bovenaan