Freakpyromaniacs 2011 v1.0 (BUGS)

Tony

Administrator
Medewerker
Mensen,

uiteraard zijn er altijd dingen die niet helemaal of niet meer kloppen bij een lancering.
We willen graag weten wat er niet goed is of niet goed werkt.

Dus gooi alles wat je tegenkomt in deze thread en we zullen proberen het probleem zo snel als mogelijk op te lossen.

Michel_G

Zilveren Member
Ah, precies het juiste moment, dat je dit topic aanmaakt!

Ik loop namelijk net tegen het probleem aan, dat ik zo snel geen manier zie om data's/shows aan de kalender toe te voegen! Hoe gaat dit in zijn werk nu?

Tony

Administrator
Medewerker
Ah, precies het juiste moment, dat je dit topic aanmaakt!

Ik loop namelijk net tegen het probleem aan, dat ik zo snel geen manier zie om data's/shows aan de kalender toe te voegen! Hoe gaat dit in zijn werk nu?

Op dit moment is die optie er niet.
Met de nieuwe kalender kunnen we dat alleen back end doen. De makers van de kalender willen het wel in hun nieuwe versie toevoegen. Dus daar moeten we dan maar even op wachten. Maar als jij ons wilt helpen om dit back end te doen dan verwelkom ik je met open armen :lub:

Michel_G

Zilveren Member
Tja, of ik ben gewoon zo lui om het even in een topic of pm'tje te zetten en dat iemand anders het doet, hahaha!

En ook jouw uitspraak van "om dit back end te doen" schrikt mij een beetje af :hehe!:

EDIT:
Maar als ik op enige manier van nut kan zijn, zet maar even in een pm'tje!

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Als ik mijn gebruikersnaam invul en daarna mijn wachtwoord, dan zie ik bij mijn wachtwoord precies wat er staat er geen bolletjes. (Het is maar wat om op te zeiken he haha) Voor de rest een leuke lay-out

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Als ik mijn gebruikersnaam invul en daarna mijn wachtwoord, dan zie ik bij mijn wachtwoord precies wat er staat er geen bolletjes. (Het is maar wat om op te zeiken he haha) Voor de rest een leuke lay-out

Bedankt Dior,

dit was inmiddels al bekend en er word aan een oplossing gewerkt. Voor degene die niet kunnen inloggen op de gewone manier aub inloggen in het waarschuwingsscherm wat je dan krijgt. Dit is het scherm waarin staat hoeveel pogingen je nog over hebt.

poepiegaaf

Registered User
Hey Tony,

Als eerste gefeliciteerd met de nieuwe site. Ook tof dat FPM nu een stichting is. Oh ja... Super tof dat er een kalender ding op de homepage staat! Nu kan ik super snel kijken of er evenementen in de buurt zijn zonder veel te klikken zoals in de oude situatie!

Hier de bugs:

1. Op ieder pagina werkt de home knop in de navigatie niet. http://freakpyromaniacs.com/w0rdpress/ geeft een 403. Ook de link naar 'View all Nieuwste Vuurwerk Foto's' werkt niet.

2. Niet zo zeer een bug maar ik zie alleen een knop 'registeren' boven en niet een optie om in te loggen.

3. In het forum werken de linken in het submenu niet (forumhome, new posts, inloggen en registreren).

4. Rechts boven is het wachtwoord veld niet beveiligd (je ziet je password wat je in typt). Als je het fout intypt wordt 'password' als username gestuurd in het scherm erna.

5. Ik krijg twee Javascript fouten op de homepage:
jQuery is not defined
<script type="text/javascript"> var J = jQuery.noConflict(); </script> freakp...acs.com (line 27)

tickerText is undefined
var thisChar = tickerText.substr(c, 1); freakp...acs.com (line 269)

Hopelijk heb je hier iets aan.

Tony

Administrator
Medewerker
Hey Tony,

Als eerste gefeliciteerd met de nieuwe site. Ook tof dat FPM nu een stichting is. Oh ja... Super tof dat er een kalender ding op de homepage staat! Nu kan ik super snel kijken of er evenementen in de buurt zijn zonder veel te klikken zoals in de oude situatie!

Hier de bugs:

1. Op ieder pagina werkt de home knop in de navigatie niet. http://freakpyromaniacs.com/w0rdpress/ geeft een 403. Ook de link naar 'View all Nieuwste Vuurwerk Foto's' werkt niet.

2. Niet zo zeer een bug maar ik zie alleen een knop 'registeren' boven en niet een optie om in te loggen.

3. In het forum werken de linken in het submenu niet (forumhome, new posts, inloggen en registreren).

4. Rechts boven is het wachtwoord veld niet beveiligd (je ziet je password wat je in typt). Als je het fout intypt wordt 'password' als username gestuurd in het scherm erna.

jQuery is not defined
<script type="text/javascript"> var J = jQuery.noConflict(); </script> freakp...acs.com (line 27)

tickerText is undefined

1. Opgelost.

2. Inloggen is puur voor het forum en op het forum. Op dit moment bestaat er nog geen connectie (bridge) tussen de versie van wordpress en vbulletin die wij draaien. Op het moment dat dit wel uitkomt dan zullen we dit gaan gebruiken en dan kan je ook op de frontpage inloggen zodat we ook daar kunnen reageren op berichten etc. Dus nu kan je alleen inloggen op het forum en daarom staat het inlog blokje ook alleen daar (rechts boven).

3. Alle knoppen in het sub-menu werken hier. Getest met Safari en Firefox.

4. Klopt. Hier zal spoedig naar gekeken worden. Je kan wel gewoon inloggen. Als je de eerste keer alle invul dan krijg je een scherm dat het niet correct is. Als je daar dan je gegevens invoert dan word je ingelogd. Het vervelende is dat het wel werkte toen wij het hebben getest. Zo zie je maar dat alles met 1 klik kan veranderen. Paswoord is wel beveilig want voor de rest kan niemand het zien, of er moet iemand achter je staan en mee kijken.

5. De twee meldingen betreft javascript zullen gechecked worden. Daar heb ik zelf geen verstand van al weet ik wel wat er met de 2de aan de hand is.

Thanks voor je input!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb net weer geprobeerd in te loggen via rechtsboven en dat werkte wederom gewoon.
Misschien vergeten mensen om gebruikersnaam en wachtwoord weg te halen. Die twee zinnen blijven staan dus die moet je eerst verwijderen anders klopt inderdaad je naam niet. Dit is niet hoe het zou moeten zijn maar daar gaan we iets aan doen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik heb net weer geprobeerd in te loggen via rechtsboven en dat werkte wederom gewoon.
Misschien vergeten mensen om gebruikersnaam en wachtwoord weg te halen. Die twee zinnen blijven staan dus die moet je eerst verwijderen anders klopt inderdaad je naam niet. Dit is niet hoe het zou moeten zijn maar daar gaan we iets aan doen.

Bij mij was dit niet het geval, ik weet dat je naam en wachtwoord moet weghalen maar dat hielp niet.

Drillz

Registered User
Hier dan maar:

Toon, ik weet niet of het aan mij ligt maar in Chrome werkt de site niet zo heel best om het zacht uit te drukken...

Zo ziet het eruit:

Cookies weggooien helpt overigens ook niet.

Is alleen het forum, de frontpage werkt wel ok volgens mij...

Laatst bewerkt:

Pyromaniac 1975

Registered User
Ik krijg elke keer als ik op de pagina kom het probleem dat ik me moet inloggen.
Na het inloggen geeft de pagina het bericht dat het niet klopt en krijg ik het 2e inlogscherm.
Daar vul ik precies hetzelfde in en dan kan ik wel gewoon verder?

Weet jij wat ik eraan kan doen Toon?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik krijg elke keer als ik op de pagina kom het probleem dat ik me moet inloggen.
Na het inloggen geeft de pagina het bericht dat het niet klopt en krijg ik het 2e inlogscherm.
Daar vul ik precies hetzelfde in en dan kan ik wel gewoon verder?

Weet jij wat ik eraan kan doen Toon?

Een paar posts naar boven is dit al gemeld.
Je moet dan op het tweede scherm inloggen en daar ook dan amar gelijk het vakje onthou mij invullen. De komende dagen zullen we proberen om deze bugs weg te werken waarvan dit 1 hele belangrijke is.

Tony

Administrator
Medewerker
Hier dan maar:

Toon, ik weet niet of het aan mij ligt maar in Chrome werkt de site niet zo heel best om het zacht uit te drukken...

Zo ziet het eruit:

Dit is het menu van Films. Die hoort zichzelf in te klappen.
Ik download google chrome even en zal dan mee kijken.

joszie

Zilveren Member
ik mis het makkelijk terug gaan naar een hoofdforum als je in een subforum zit.
in de oude style kon je makkelijk terug klikken omdat er bovenaan een regel stond met in welk forum_subforum_subsubforum je bent. Was erg makkelijk

Tony

Administrator
Medewerker
in de oude style kon je makkelijk terug klikken omdat er bovenaan een regel stond met in welk forum_subforum_subsubforum je bent. Was erg makkelijk

Klopt! Breadcrumbs noemen ze dat.
Ook hier zal aan gewerkt worden. :hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
Hier dan maar:

Zo ziet het eruit:

Net met google chrome getest en werkt eigenlijk zoals het hoort.

Getest met:
Safari
Google Chrome
FireFox

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Hey Tony,

Hier de bugs:

jQuery is not defined

tickerText is undefined

1. Fixed, zie reactie Tony
2. Zie reactie Tony, inloggen is alleen op het forum
3. De knoppen werken hier. Getest in IE, Firefox, Safari en Chrome. Welke browser en versie gebruik je?
4. Fixed
5. Wordt aan gewerkt.

Hier dan maar:

Zo ziet het eruit:

[plaatje]

De website is getest in in IE, Firefox, Safari en Chrome. In elke versie van Chrome gaat het goed.

De Breadcrumps zijn weer terug.

poepiegaaf

Registered User
1. Fixed, zie reactie Tony
2. Zie reactie Tony, inloggen is alleen op het forum
3. De knoppen werken hier. Getest in IE, Firefox, Safari en Chrome. Welke browser en versie gebruik je?
4. Fixed
5. Wordt aan gewerkt.

De knoppen bovenin het forum doen het nu wel behalve inloggen (verwijst naar zichzelf: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/login.php gaat naar de forum.php)

Bij het uitloggen na de alert() krijg ik 2 linkjes en de link naar homepage werkt niet. De url is http://www.freakpyromaniacs.com/forum/forum.php.php[ARG:3 UNDEFINED] (http://www.freakpyromaniacs.com/forum/forum.php.php[ARG:3 UNDEFINED] en staat er op de pagina niets behalve 'Page not found'

Bovenaan