Frankrijk,14 Juli

kingmokum

Banned
Hey kruitsnuivers.

Ik ben van plan om met 14 juli richting frankrijk te gaan om een dagje te stoken en een leuke show te bewonderen.

Wie weet waar ik die combinatie kan vinden?

Liefst langs de grens met Belgie maar een paar km extra rijden is ook geen punt!

Alvast bedankt voor jullie tips.

gr king

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Re: 14 (13) juli Frankrijk, Zomers oud en nieuw vieren en een showtje bekijken?!

Vorig jaar in Lille geweest.
Voor de show zou ik er niet weer naar toe gaan, maar de sfeer was wel leuk. Voor de show steken enorm vele mensen vuurwerk af, maar geen enkele cake gezien. Allemaal klein spul en af en toe een paar harde knallen in de verte of een grote fontein.

Check vooral de youtube filmpjes. Dan heb je ongeveer het idee wat er geschoten wordt.

recemonster

Registered User
Re: 14 (13) juli Frankrijk, Zomers oud en nieuw vieren en een showtje bekijken?!

Toevallig vond ik een poosje geleden een site welke een aantal shows op een rijtje heeft staan, maar er zullen ongetwijfeld meer shows zijn dan hier op de site staan.
Ik durf niet te zeggen of alles klopt daarom adviseer ik zeker de info te controleren!

http://www.tourisme-animation.fr/FRANCE/feu_artifice/feu_artifice.php
en
http://www.tourisme-animation.fr/sortie_animation.php?PHPSESSID=v6j4cdk75fcfm52ldp7bng9ut740nddd

ik hoop dat je hier wat mee kan :smiling:

Laatst bewerkt:

kingmokum

Banned
Ik kies voor de kust langs noord oost frankrijk.

Savonds op het strand lekker stoken incluis wat mooie 4 inch balletjes en daarna een leuke show kijken.

kingmokum

Banned
Keuze is gevallen voor normandie, zeer veel vuurwerk zaakjes en groothandels en een ruime keus aan shows.

Lekker knallen op het strand, een zomer oud en nieuw zal ik maar zeggen.

king

bridge

Bronzen Member
Keuze is gevallen voor normandie, zeer veel vuurwerk zaakjes en groothandels en een ruime keus aan shows.

Lekker knallen op het strand, een zomer oud en nieuw zal ik maar zeggen.

king

Historisch gezien een verstandige keus. Ze zijn wel wat gewend daar op het strand.....

nitraat12

Registered User
Wij zijn dit jaar met 14 juli ook weer in Frankrijk, aangezien het dit jaar op zondag valt is het handig om te checken of de shows niet op Zaterdag 13 juli worden geschoten! Dit is bij ons wel het geval namelijk

dick kroone

Registered User
Hallo allemaal op de valreep toch maar naar parijs zaterdag. Weet iemand mischien of er nog een show op zaterdag is in de beurt van parijs.

Bekkie

Registered User
Hallo mensen, dit weekend ben ik ook in Parijs, dus zal graag een showtje willen mee pakken.. Weet iemand locaties en tijden?

Bovenaan