FPM MEDIA STOP!

Tony

Administrator
Medewerker
We hebben besloten om de komende dagen geen nieuwsberichten meer te posten die negatief zijn. We sluiten onze ogen niet voor de negatieve gebeurtenissen deze dagen maar we worden er met zijn allen SACHO van en dat heeft er alleen maar mee te maken dat er niet gesproken word over feiten maar vaak gewoon iets uit de duim van de voorlichter word gezogen.

Wij willen gezelligheid!

nero

Registered User
We hebben besloten om de komende dagen geen nieuwsberichten meer te posten die negatief zijn. We sluiten onze ogen niet voor de negatieve gebeurtenissen deze dagen maar we worden er met zijn allen SACHO van en dat heeft er alleen maar mee te maken dat er niet gesproken word over feiten maar vaak gewoon iets uit de duim van de voorlichter word gezogen.

Wij willen gezelligheid!

Volledig eens... Sommige geschreven stukken vallen mijn inziens onder de categorie " dom gelul "

sw0rdys

Registered User
Goed idee, alleen het is goed om te lezen hoe de acties nu opgezet worden om het weer positief in het nieuws te krijgen.
Goed bezig iedereen!

GMP82

Zilveren Member
Het is inderdaad hoog tijd voor een charme-offensief!

Ik zal de negatieve berichten hier in ieder geval niet missen :)

Pyrodoc

Registered User
Ik word ook beroerd en raak geïrriteerd van alle negatieve berichtgevingen in de media(leugens en verdraaide feiten elk jaar weer).
Kunnen de Nederlandse winkeliers en importeurs geen charme-offensief beginnen? daar komt het legale vuurwerk vandaan.
Laten we nu niet onze voorpret verzieken door deze mensen in de media,en maak er een mooie dag van op de dag der dagen.

Groet,
Pyrodoc

trimbaard

Registered User
Zal die negatieve info in elk geval niet missen, ik ben nogal positief ingesteld.

TSJAKKA !! :)

Daar neem ik in elk geval een Biertje op !

PROOST Tony

Stefan Tetteroo

Registered User
Ik denk dat de media ook verantwoordelijk zijn voor al die negatieve berichtgeving. Niet alleen vanwege de sensatiehonger, maar ook door het niet of nauwelijks controleren van hun bronnen. Denk bijvoorbeeld aan alle vuurwerkexperts die ze voor de camera sleuren.

mickeyzegtboem

Registered User
Wat een heerlijkheid nu al enkele uren zonder negatieve berichtgeving!
Kunnen we dit niet jaarrond erin houden? veel beter voor de bloeddruk en de hart en bloedvaten :hehe!:

Ik drink er ook nog eentje op mannen! op naar een TOP jaarwisseling!

painkiller

Registered User
Ik heb hem al hangen!
Vind de sfeer ook al beter. Ben zelf ook weer meer shows aan het kijken ipv die K-lote berichten aan het lezen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Een mooi besluit. Vanaf nu een forum zonder zeikberichtjes uit den media.
We weten nu wel dat we in het verdomhoekje zitten.

:smiling:

Bovenaan