[FOTO'S] Vuurwerklijst Roob *UPDATE*

Roob

Registered User
Hierbij het lijstje wat ik de lucht in ga sturen.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14810

Ik ben alleen nog aan het bedenken hoe ik het enigzins leuk gecombineerd kan schieten. (Had ik beter eerst kunnen bedenken :sad:)

Lijst even aangepast. Zijn nog een aantal dingen bijgekomen. Daarintegen zijn de golden flowers niet uitgeleverd. Helaas ook geen gratis vuurwerk gekregen, maar wel een mooie korting middels kortingscode van hier.

SV106463.jpg

Collectie voor 2010

Laatst bewerkt:

donlaulul

Registered User
Re: Roob's lijstje : Dit wordt het voor dit jaar.

leuk lijstje maar ik zou als ik jou was ze gewoon per stuk schieten want als je er 2 of 3 tegelijk schiet ben je na 2 minuten klaar !

passion fruit

Registered User

Hoi Roob,

De Treasure Island kun je prima combineren met de Wodka Blue. De Golden Flowers tegelijk afsteken als finale. Veel plezier in ieder geval bij het afsteken.

Roob

Registered User

Plezier beleven we er altijd aan. Kwam net nog tot de ontdekking dat er nog gratis vuurwerk bij komt ter waarde van 89 euries. Ben benieuwd wat het gaat worden aangezien dit pas bij afhalen wordt geregeld.

@passion fruit: thnx voor combi info.

passion fruit

Registered User

Plezier beleven we er altijd aan. Kwam net nog tot de ontdekking dat er nog gratis vuurwerk bij komt ter waarde van 89 euries. Ben benieuwd wat het gaat worden aangezien dit pas bij afhalen wordt geregeld.

Je kunt altijd proberen een andere cake te kiezen zolang hij maar evenveel kost als de cake die zij je gratis geven. Meestal doen ze daar niet moeilijk over. En als ze dat wel doen dan kun je volgend jaar beter naar een andere vuurwerkboer gaan.

@passion fruit: thnx voor combi info.

np, just an idea ;)

Roob

Registered User

Zo alles binnen. Nu nog ff de pallet regelen (heb geen zin in omvallers zoals afgelopen jaar) en dan alles in de goede volgorde vast tapen.

Tevens ga ik het op film vast leggen. Zal geen meesterwerk worden(qua showgehalte dan), maar wil het wel met jullie freaks delen. Wordt de 1ste keer dat het enigzins in volgorde afgestoken wordt met een finale natuurlijk.

painkiller

Registered User
Mooie collectie jongen!
Knallen met de colorfull thunder tail, Schreeuwen met de Hypnotised en heerlijke crackling van de Caesar! Goeie smaak heb je.

Bovenaan