Mijn collectie dit jaar
P potige_smurf Registered User 30 december 2011 #2 Een leuke diverse collectie waaraan je zeker wel plezier gaat beleven.Klein maar zeer zeker fijn.niks op aan te merken!!
Een leuke diverse collectie waaraan je zeker wel plezier gaat beleven.Klein maar zeer zeker fijn.niks op aan te merken!!
P polleke45 Registered User 30 december 2011 #4 Een aantal pijlen + een aantal losse knallers altijd leuk.
D Drdrek Registered User 30 december 2011 #5 Pijlenfreak? Brullende Schwiegermutter zijn zeker vet! Jammer dat ze hier in de omgeving niet meer te krijgen zijn. Waar heb jij ze gehaald? Veel plezier ermee!
Pijlenfreak? Brullende Schwiegermutter zijn zeker vet! Jammer dat ze hier in de omgeving niet meer te krijgen zijn. Waar heb jij ze gehaald? Veel plezier ermee!
T Thunderdome-freak Registered User 30 december 2011 #7 aardig wat pijlen en leuk klein spul erbij , die aliens lijken me wel vet die ben ik zelf vergeten te kopen. ps die truenos knallen ook wel lekker.
aardig wat pijlen en leuk klein spul erbij , die aliens lijken me wel vet die ben ik zelf vergeten te kopen. ps die truenos knallen ook wel lekker.
sprinkhaan Registered User 30 december 2011 #8 lekker hoor, goeie set pijlen, lekker knallen. Gaat zeker goed komen.
S SpiTze Registered User 3 januari 2012 #10 Ik kan jullie vertellen dat de cosmopolitan en Z08 pijlen zeer prachtig waren. Overdag heb ik me ook goed kunnen vermaken. Bedankt voor jullie reacties
Ik kan jullie vertellen dat de cosmopolitan en Z08 pijlen zeer prachtig waren. Overdag heb ik me ook goed kunnen vermaken. Bedankt voor jullie reacties