painkiller
Registered User
De titel zegt het al, dit is mijn (verlang) lijstje voor dit jaar.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/21358
Het ziet er naar uit dat ik gebruik ga maken van de aktie van goedkopervuurwerk. Het is even rijden maar dat loont zich dan ook. De dealers bij mij in de buurt geven hooguit een cake kado.
Ik heb alleen ervaring met vuurwerk van Wolff,Zena en een beetje Lesli. Ik zou het dan ook graag horen als jullie tips hebben van andere merken die ze leveren bij goedkopervuurwerk.
Het lijstje zal nog wat aangepast worden maar de meeste musthave's staan er al in.
Ik woon vlak bij belgie en duitsland dus er zal ook nog wat weco spul en het betere knalwerk bij komen.
Het aftellen is begonnen! :smiling:
De collectie foto's:
Nog samen met de collectie van Seaker:
Eigen collectie thuis aangekomen:
Uitgestald:
Speciaal voor Recemonster :happy:
Aanwinst van vandaag:
Projectjes:
Binkie projectje.
Eerst 1 rijtje tegelijk, dan 2 tegelijk, vervolgens 3 tegelijk en dan 4 stuks tegelijk.
Vette Marja's
Eerst de eerste en vervolgens 3 sec. later de achterste 2
2x Hypnotised + 2x Silver Salute. Hypnotised begint 5 sec. later dan SS
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/21358
Het ziet er naar uit dat ik gebruik ga maken van de aktie van goedkopervuurwerk. Het is even rijden maar dat loont zich dan ook. De dealers bij mij in de buurt geven hooguit een cake kado.
Ik heb alleen ervaring met vuurwerk van Wolff,Zena en een beetje Lesli. Ik zou het dan ook graag horen als jullie tips hebben van andere merken die ze leveren bij goedkopervuurwerk.
Het lijstje zal nog wat aangepast worden maar de meeste musthave's staan er al in.
Ik woon vlak bij belgie en duitsland dus er zal ook nog wat weco spul en het betere knalwerk bij komen.
Het aftellen is begonnen! :smiling:
De collectie foto's:
Nog samen met de collectie van Seaker:

Eigen collectie thuis aangekomen:

Uitgestald:

Speciaal voor Recemonster :happy:

Aanwinst van vandaag:

Projectjes:
Binkie projectje.
Eerst 1 rijtje tegelijk, dan 2 tegelijk, vervolgens 3 tegelijk en dan 4 stuks tegelijk.

Vette Marja's
Eerst de eerste en vervolgens 3 sec. later de achterste 2

2x Hypnotised + 2x Silver Salute. Hypnotised begint 5 sec. later dan SS

Laatst bewerkt: