[FOTOS!!] Merijn's lijst 2010/2011

painkiller

Registered User
De titel zegt het al, dit is mijn (verlang) lijstje voor dit jaar.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/21358

Het ziet er naar uit dat ik gebruik ga maken van de aktie van goedkopervuurwerk. Het is even rijden maar dat loont zich dan ook. De dealers bij mij in de buurt geven hooguit een cake kado.
Ik heb alleen ervaring met vuurwerk van Wolff,Zena en een beetje Lesli. Ik zou het dan ook graag horen als jullie tips hebben van andere merken die ze leveren bij goedkopervuurwerk.

Het lijstje zal nog wat aangepast worden maar de meeste musthave's staan er al in.
Ik woon vlak bij belgie en duitsland dus er zal ook nog wat weco spul en het betere knalwerk bij komen.

Het aftellen is begonnen! :smiling:

De collectie foto's:
Nog samen met de collectie van Seaker:

Eigen collectie thuis aangekomen:

Uitgestald:

Speciaal voor Recemonster :happy:

Aanwinst van vandaag:

Projectjes:
Binkie projectje.
Eerst 1 rijtje tegelijk, dan 2 tegelijk, vervolgens 3 tegelijk en dan 4 stuks tegelijk.

Vette Marja's
Eerst de eerste en vervolgens 3 sec. later de achterste 2

2x Hypnotised + 2x Silver Salute. Hypnotised begint 5 sec. later dan SS

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User
Re: Merijn's (Verlang) lijst 2010/2011

Leuke lijst maar ik raad je aan om eens naar bonfireworks te kijken dat verkopen ze ook bij goedkoper vuurwerk kijk eens naar
-wodka blue 24,95
-treasure island 24,95
-endeavour 24,95
-city lights 24,95

painkiller

Registered User

Leuke lijst maar ik raad je aan om eens naar bonfireworks te kijken dat verkopen ze ook bij goedkoper vuurwerk kijk eens naar
-wodka blue 24,95
-treasure island 24,95
-endeavour 24,95
-city lights 24,95

Endeavour vind ik een supertip, bedankt!
City lights is ook erg mooi!
Is Wodka bleu een beetje te vergelijken met de panther Sniper van Wolff?
Edit: Ben in de war met de sniper. Die is sinds vorig jaar van de lijst af want vond hem ontzettend tegenvallen.

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User

Het effect van wodka blue is gewoon goud met blauw en iedereen raad hem aan. En hij lijkt wel een beetje op de Sniper.

painkiller

Registered User

Vandaar de edit. Was even in de war.
Zijn de cake's van bonfire ( outrageous en Wodka Blue ) aan te raden boven die van wolff?

Quadriffis

Registered User

De sniper is niet echt te vergelijken met de wodka blue, buiten de kleuren dan. De sniper heeft mines eronder en een crown effect. De Wodka blue is strobing brocade. Zo zijn er ook verschillen tussen de outrageous en de panter maar wat kleiner.

Ik heb beide cakes van bonfire gehad afgelopen jaar en ze zijn super, en tevens de sniper ook gehad en ook die was zeer goed. Panter voorgaande jaren gehad en ook dat is een aanrader. Wolff en Bonfire zijn beide goede merken en deze 4 cakes behoren zeker tot de topproducten!

Succes met kiezen...

painkiller

Registered User

Pff word weer lastig dit jaar. Is toch een stuk makkelijker als je afhankelijk bent van de lokale dealers.
De outrageous en wodka blue toegevoegd. Maar wat zal ik er nu afhalen.....???

Wat is leuker, de shock van wolff of de binkies?

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User

Het hoeft maar te knallen. Is alleen voor overdag. Heb net even in de db. gekeken en denk dat ik inderdaad voor de binkies ga.
Ik zag bij goedkpervuurwerk dat ze de real crackling chysantum niet hebben. Weet iemand een soort gelijke cake?

painkiller

Registered User

Marijn bestelling is definitief!
Nu de rest nog.....
Mijn vriendin vond de city lights erg mooi. Iemand nog een suggestie voor een soortgelijke cake? (felle kleurtjes :tounge: )

polleke45

Registered User

Marijn bestelling is definitief!
Nu de rest nog.....
Mijn vriendin vond de city lights erg mooi. Iemand nog een suggestie voor een soortgelijke cake? (felle kleurtjes :tounge: )

Voor echte felle kleuren kijk eens naar de splitting comets van bonfireworks.

painkiller

Registered User

Zijn me iets te klein, ik bedoel ze meer zoals ze in de wonderfull world zitten. Liefst in fan shape.

sebastiaantje

Registered User

Tears of beauty zitten mines onder. Heb je gelijk een goede knalcake erbij

^^^^Zeker een goede knalcake. De soundbarrier van Lidu is ook goed (met zilveren mines). Ik ben blij van die vele knalcakes die er allemaal op de nl markt zijn.

Gr

painkiller

Registered User

Even verdiept in de royalfireworks collectie....
Pff, denk dat ik dit jaar duitsland oversla en dat geld hier uit geef. Duitsland koop je veel voor weinig maar denk dat ik toch ga voor wat minder maar wel mooier vuurwerk.
Mijn lijstje blijft maar groeien :embarrased:

Quadriffis

Registered User

Mijn vriendin vindt de Coupe d'etat erg mooi, vooral door de kleuren en eigenlijk drie finales... echt een heerlijke cake,vorig jaar gehad en meteen weer op de lijst gezet voor 2010-2011.

Bovenaan