[FOTO] Vuurwerk Daann 2013/2014

daann

Registered User
Vanmorgen vroeg om 7uur naar Duitsland gereden, Ga ieder jaar naar Emmlichein.

Zijn eerst naar de Posten Borse geweest. Gelukkig was het nog lekker rustig.

Daarna ook nog even naar Aldi en Lidl geweest.
Aldi was ook nog vrij rustig, maar de lidl was helemaal vol met Nederlanders. (Prachtig)

Dit is het eerste deel van mijn Duitse Collectie.
u8vx.jpg

uswo.jpg

Maandag maar even een vervolg geven aan mijn collectie :)

Laatst bewerkt:

billy

Registered User
Twist was net andersom.

Lidl kon je gewoon alles pakken. Aldi had om 9 uur de poison al uitverkocht, kwam smiddags weer binnen.

grunnn

Registered User
leuk man ik was om 7 uur bij de aldi en lidl en er kon geen potje of pijltje meer bij.dus ben terug gereden en ben drekt weer een volle bak gaan halen kost geen drol daar.en idd maandag ook weer heen altijd leuk

Voorb

Registered User
Leuke collectie, was zelf rond 06.30 in Kleve. Stond daar binnen 5 minuten weer buiten. Daarna Kaufland geweest waar wel een aardige rij stond. Daarna naar de Norma geweest wat me eigenlijk wel tegenviel. Weinig ruimte en plaats. Dus moesten we vragen of ze nog in het magazijn wat hadden liggen.

Na de Norma wilden we nog langs de Lidl maar daar was het al een gekkenhuis in de wachtrij. Dus die hebben we overgeslagen.

white thunder

Registered User
Leuke collectie,ja het is toch een leuke beleving om je spulletjes bij de duitsers te kopen,ben benieuwd naar de rest.En veel plezier met de rest van je boodschappen doen:hehe!:,fijne jaarwisseling en veel stook plezier!

daann

Registered User
Bedankt voor de leuke reacties

Vandaag mijn collectie nog uitgrbreid met:

3x Diamond Jubilee
1x Weco Beastmaster
En nog wat Thunderkings.

Zal vanavond de foto online zetten.

Bovenaan