Floppers 2011/2012

Wolff_freak7

Registered User
O&N is weer achter de rug en we hebben weer veel cakes de lucht in geknalt!
waren er ook cake's dit tegenvielen of waar je meer van verwacht had?

laat maar weten..

zelf had ik er niet zoveel maar van de Straatbaas van Lesli had ik toch veel meer van verwacht.

deamonchild

Registered User
Terwijl ik juist heel blij verrast ben door de straatbaas !! Ik koop nooit meer Heavy 3 niet omdat ze slecht waren maar de pauze tussen de schoten is zo groot dat ik blij was dat ik er 3 had gelont !!

Gertjanberg

Registered User
Ik weet iig dat ik de Vette Marja niet meer koop, die was echt heel anders... ik heb em gefilmd ik zal hem er ff bij zetten

polleke45

Registered User
Floppers:
-Full Moon pijlen pakket: Allemaal dezelfde effecten en nog klein ook, de burst was ook ver te zoeken.
-Fusion: Een slap aftreksel van de 2010 versie heb er nog een filmpje van maar was echt niet veel soeps.

nero

Registered User
Bij mij vallen voor volgend jaar 3 cakes zeker af:
Falling Leaves van Broekhoff.
Golden Willow
Thunderking xxl

HEt mocht de pret niet drukken, fantastische jaarwisseling gehad!

looneytunie

Registered User
Vond de cruiserockets ook tegenvallen ja, hadden bij lange na niet de kracht van vorige jaren!

De fast fortune vond ik ook tegenvallen.

alfabroer

Registered User
Serious Gold van Black Label viel wel erg tegen, kwam in de verste verten niet uit wat ik verwacht had (na het zien van de product filmpjes)

Frostie

Registered User
Chain 500 - Genoeg over gezegd maar traag, weinig indrukwekkende knallen en veel, heel veel klei
Camuro Queen - Te laag tempo en vond hem het geld niet waard

painkiller

Registered User
De grootste flopper voor mij was toch wel de Treasure island van Bon. Misschien had ik er teveel van verwacht na het succes van de Gorgeous vorig jaar maar zelfs met 2 tegelijk kon hij me niet overtuigen.
Daarnaast zal ik ook niet al te veel meer kopen in duitsland. De Rise of Gladiators was gewoon slecht voor een cake met ruim 20 gram vulling per tube. Het kost niks maar je krijgt ook niks.
China thunder van Katan. Gelukkig heb ik er net geen tientje voor betaald. Het tempo is prima maar de knal viel wat tegen.

rinsje007

Registered User
ik had er 1 maar bij mij was hij gewoon nog goed
de heavy potjes vielen bij juist NIET tegen ze gingen een stuk hoger naar mijn mening maar de boeketten leken er niet kleiner door

Souflakie

Registered User
De Brullende Schwiegermutter waar we de laatste drie jaar veel plezier aan hebben gehad waren absoluut bagger. Veel korter van duur en lang niet meer zo hard.

Een combo van Uranus D klapte volledig uitelkaar. Deze hebben we bij een hoop andere leeggeschoten blokken gegooid. Groot was de verbazing toen 5 minuten later een aantal losse tubes spontaan afgingen. Gelukkig stond niemand op dat moment in de buurt zodat er geen ongelukken zijn gebeurd, maar blij was ik er allerminst mee.

Verder viel me de constantheid van een aantal potten uit de Ragnarok en Hydra serie me tegen. Deze series heb ik allemaal in combo's geschoten. Daarbij viel op dat de ene pot echt veel sneller leegschoot dan de ander. De timing was daardoor zwaar ruk. Staat je ene pot nog vrolijk 15 seconden door te knallen terwijl de andere(n) er al mee opgehouden zijn. Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me. En akkoord het kan 1 keer gebeuren maar ik heb hele projecten zo de mist in zien gaan. Een behoorlijke tegenvaller in ieder geval.

Laatst bewerkt:

timmertuup

Registered User
I ben altijd zeer tevreden geweest over Marijn (WTV), dit jaar echter niet. Pijlen donder en bliksem waren goed, pakket levensgenieter stelde enorm teleur. Alle 4 te langzaam, veel effecten knalden erg laag (onveilig imo) en de knalpot knalde even hard als de rest.

maartenvincent

Registered User
De grootste flopper voor mij was toch wel de Treasure island van Bon. Misschien had ik er teveel van verwacht na het succes van de Gorgeous vorig jaar maar zelfs met 2 tegelijk kon hij me niet overtuigen.
Daarnaast zal ik ook niet al te veel meer kopen in duitsland. De Rise of Gladiators was gewoon slecht voor een cake met ruim 20 gram vulling per tube. Het kost niks maar je krijgt ook niks.
China thunder van Katan. Gelukkig heb ik er net geen tientje voor betaald. Het tempo is prima maar de knal viel wat tegen.

Misschien had jij de maandagmorgen versie van de treasure island, ik had hem per 2 en ging geweldig (alleen een beetje jammer van de wind, krijg wat vonken over me heen :))

painkiller

Registered User
Het kan ook komen doordat daarvoor de Delta Devil werd geschoten. Vooral het goud viel me erg tegen, je verwacht dat de lucht goed gevuld is met 2 stuks maar dat was absoluut niet zo. Bij 1 Gorgeous was dit wel het geval.

maartenvincent

Registered User
Ik had trouwens dit jaar geen echte floppers.
De midnight delight viel me een beetje tegen (de effecten waren kleiner dan eerst), daarentegen was de miracle wel geweldig, die effecten waren juist enorm veel groter.
Ook de titanium volcano had ik meer van verwacht. Ik had 2 sets en ze waren niet altijd even constant.

Bovenaan