!fireworkfreak!'s Complete Eindejaars Compilatie: 'Goodbye 2012' HD1080p

!fireworkfreak!

Registered User
Beste Medefreaks,

Het is dan eindelijk zo ver.
De laatste dagen van 2012 naderen alweer, en dan is het bijna weer tijd om afscheid van dit jaar te nemen, ik heb dan zojuist ook mijn complete eindejaars compilatie geüpload.
Zie hieronder voor het resultaat.

Eventjes op HD 1080 & Fullscreen zetten.
Enjoy!

P.S Ik heb niks aan het gekantelde beeld kunnen doen helaas, dus sommige beelden zijn inderdaad nog steeds op zijn kant, maar heb zo goed mogelijk geprobeerd het te overlappen.

Oud & Nieuw Eindejaars Compilatie 'Goodbye 2012'

Ik wil iedereen bedanken, en ik wens iedereen een goed 2013 toe, en laten we er dit jaar weer net zo'n mooi oud&nieuw van maken!

Gr,
!fireworkfreak!

white thunder

Registered User
KLasse!!Het maak het wachten dr niet makkelijker op :hehe!:.Bij deze nogmaals bedankt voor je inzet en tijd die je dr instak,voor ons :happy:.En wil ook gelijk via deze weg iedereen hele fijne Kerstdagen toewensen,en dan veel plezier met het verzamelen van je vuurwerk :hehe!:.En uiteraard iedereen een mooie,leuke,gezellige droge stookdag!!!

!fireworkfreak!

Registered User
KLasse!!Het maak het wachten dr niet makkelijker op :hehe!:.Bij deze nogmaals bedankt voor je inzet en tijd die je dr instak,voor ons :happy:.En wil ook gelijk via deze weg iedereen hele fijne Kerstdagen toewensen,en dan veel plezier met het verzamelen van je vuurwerk :hehe!:.En uiteraard iedereen een mooie,leuke,gezellige droge stookdag!!!

Ik kan zelf haast ook niet meer wachten, nog een weekje en dan ligt in ieder geval al weer al het vuurwerk hier binnen, heerlijk!:smiling: Ik ben er in ieder geval klaar voor, tot die tijd het helaas nog maar doen met de filmpjes en foto's die er zijn online.

Bovenaan