filmpje jorge blokken... maar welke?

Grizmo Raizor

Registered User
De eerste van het filmpje is volgens mij de jw366, 114 shots blok met kalibers van 1 en 1,2".

Tweede filmpje lijkt wel op de jw367, ook een 114 shots multi kaliber blok.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb deze cakes nog nooit gezien maar moet zeggen ze zijn super. Leuke effecten op een speelse manier gebracht.

Wizz

Registered User
Grizmo heeft het 200% correcto :)

voor de volledigheid nog even effectbeschrijving:
JW366 totaal 114sh 30mm-48SH 24mm-66SH : FAN-SHAPE: WHITE STARS BURST TO WHITE STROBE WILLOW, RED CROSSETTE,GREEN CROSSETTE, SILVER TAIL BURST TO SILVER TIME RAIN, RED & GREEN STARS BURST TO TITANIUM

jw367 totaal 114shots 30mm-48SH 24mm-66SH : FAN-SHAPE: YELLOW STARS BURST TO GOLDEN STROBE+BLUE PEARLS,WHITE BURST TO WIHTE STROBE, PURPLE STROBE BOUQUET BURST TO GREEN STROBE, RED STARS BURST TO RED STROBE,CRACKLING BOUQUET BURST TO CRACKLING+RED WAVE

dolfg

Registered User
Enorm bedankt mannen!

Deze staan op de dvd, ergens op de helft verdwijnen de nummers van de boxen uit beeld en is het gissen geblazen.
Ik heb er nog wel een paar in de aanbieding waar ik benieuwd naar ben.
Zal ze even converteren.

sander

Registered User
Enorm bedankt mannen!

Deze staan op de dvd, ergens op de helft verdwijnen de nummers van de boxen uit beeld en is het gissen geblazen.
Ik heb er nog wel een paar in de aanbieding waar ik benieuwd naar ben.
Zal ze even converteren.
en heb je al mooie filmpjes??(tong) dolfg
ben zelf erg geintreseerd in de filmpjes van de volgende oplopende caliber blokken . namelijk de jw 362 199 sh ,en de jw 351 84 sh oplopend blokje t/m 2.5 " staan die ook toevallig op deze dvd? (bigg)

Bovenaan