filmen met mobieltje tijdens de jaarwisseling tip

D

Deleted member 17038

Guest
Niet lachen mensen het is een serieus syndroom en moet gestopt worden! Stop VVS het is geen grap. Ik spreek me uit als slachtoffer van VVS tegen het misselijkmakende gedrag!

Fireworks_rene

Registered User
verschillende filmpjes gemaakt dit jaar.. aantal verticaal en een aantal horizontaal, laten we het er op houden dat het door de adrenaline kwam:smiling:

GMP82

Zilveren Member
Tja, VVS is vaak gezien, wanneer je zelf hard aan het stoken bent en het filmen overlaat aan anderen....
Helaas ook bij mij het geval geweest :p gelukkig ook een aantal syndroomloze films :)

Overigens zonder gekheid; is hier echt niks meer mee te beginnen? Je zou zeggen dat een knappe kop hier al eens software voor ontwikkeld moet hebben?!?! Iemand?

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Oplossing nummer1... Film nooit! Maar dan ook ECHT nooit! Met je fokking mobieltje of Ipad of whatever! Liever een 35 euro camera van de lidl die je wel normaal moet vasthouden. Oplossing nummer 2 Gebruik ALTIJD een statief! Ik heb mijn vrienden ook gewoon mijn statief met camera in de handen gedrukt en gezegd zo jij gaat filmen! Succes he!

GMP82

Zilveren Member
Oplossing nummer1... Film nooit! Maar dan ook ECHT nooit! Met je fokking mobieltje of Ipad of whatever! Liever een 35 euro camera van de lidl die je wel normaal moet vasthouden. Oplossing nummer 2 Gebruik ALTIJD een statief! Ik heb mijn vrienden ook gewoon mijn statief met camera in de handen gedrukt en gezegd zo jij gaat filmen! Succes he!

Nee bij mij hebben een aantal filmers mijn fotocamera gekanteld vastgehouden.... is hier software voor, die de gekantelde film, terug kan kantelen, zoals dat met foto's ook kan?

Bovenaan