Fietsenhal Middenmeer

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Hoppa en daar is de 50% ineens, geweldige aanbiedingen daar zeg! Voor de mensen in de buurt of zelfs verder weg de moeite waard om heen te gaan voor de kortingen.

Sweet Laker

Registered User
Die Hummer Cake had ik vorig jaar voor 40 euro, dus dat betekent dat hij bij deze zaak niet voor de helft van de prijs is. Als ik zou besluiten die Rip Rap te halen twee keer, dan ben ik maar 7.50 goedkoper uit. Voor zo'n cake nog een leuke prijs, maar niet de 50% vergeleken met vorig jaar waar ik in eerste instantie aan dacht.

Al met al wel leuke aanbiedingen op zich en voor de mensen uit de buurt zeker een bezoekje waard als de collectie van je gading er tussen zit.

gietjo

Registered User
Dit is wel gek zeg. pfff, zeer boeiende aanbiedingen, al gaat mijn persoonlijke voorkeur nou niet naar diamond. Net ff op routenet gekeken, maar vindt 132 km toch wel te ver.
Maar buiten dat: GOEDE AKTIE!!!!

gietjo

Registered User
Ook staat er bovenaan de site: Betaling: Alleen kontant of pinnen bij afhalen bestelling

Maar als je online besteld moet je toch gelijkt betalen, of zou het dan ook zo zijn dat deze actie geldt tijdens de verkoopdagen?

Beekje

Registered User
Ook staat er bovenaan de site: Betaling: Alleen kontant of pinnen bij afhalen bestelling

Maar als je online besteld moet je toch gelijkt betalen, of zou het dan ook zo zijn dat deze actie geldt tijdens de verkoopdagen?

Niks neemt gewoon elk jaar het risico om een voorbestelling niet vooraf te laten betalen. Dat zou bij mij nooit op gaan.

Niks is in Amsterdam en omstreken best een grote naam, daardoor altijd erg druk en kom je vaak ook weer voor NIKS. Net als Beverwijk. Tuurlijk er zijn nu genoeg die zeggen nou top zaak etc. en ik heb gehad wat ik wilde. Maar er gaan genoeg mensen ontevreden weg. Maar wel scherp, en altijd in Schuurmans.

Bovenaan