Fiesta La Sinfonia Colores

Frank1971

Member
El Gato - Fiesta La Sinfonia Colores.png

Meer info over de Fiesta La Sinfonia Colores:
Importeur: El Gato
Collectie:
Artikelnummer:
Netto kruitgewicht:
2000 gr.
Aantal schoten: 100
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 60 sec.
Schietrichting: F-shape
Bruto gewicht: 17,0 kg
Karton eenheid: 1/1
Effect beschrijving:

------
Gekaapt voor topic start - Originele post van Frank1971
----------

Wat een fantastische box is dit zeg!

Laatst bewerkt door een moderator:

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik ben even aan het vissen bij wat connecties of die wat meer weten over deze importeur.
Er waren namelijk geruchten dat El Gato wat aan het opstarten was in BE, maar dit zou dus zomaar DE kunnen zijn geworden.
Ik zag ook al wat producten voorbij komen, maar het was me nog niet opgevallen dat dit niet alleen van El Gato was.

Deze jongens importeren enkel El Gato en hebben ook wat producten met hun gecombineerde namen er op. Maar El Gato noemt die cakes met hun beide namen niet op hun eigen site.
Ben dus wel erg nieuwsgierig hoe dit in elkaar zit. En dit topic dus uit eindelijk thuishoort in de Spaanse categorie of toch de Duitse ^^

Maar over deze compound.. Wauw! als dit zo in de straat weet te presteren heb ik de broek weer aan de binnenkant behangen!

Frank1971

Member
Ik ben even aan het vissen bij wat connecties of die wat meer weten over deze importeur.
Er waren namelijk geruchten dat El Gato wat aan het opstarten was in BE, maar dit zou dus zomaar DE kunnen zijn geworden.
Ik zag ook al wat producten voorbij komen, maar het was me nog niet opgevallen dat dit niet alleen van El Gato was.

Deze jongens importeren enkel El Gato en hebben ook wat producten met hun gecombineerde namen er op. Maar El Gato noemt die cakes met hun beide namen niet op hun eigen site.
Ben dus wel erg nieuwsgierig hoe dit in elkaar zit. En dit topic dus uit eindelijk thuishoort in de Spaanse categorie of toch de Duitse ^^

Maar over deze compound.. Wauw! als dit zo in de straat weet te presteren heb ik de broek weer aan de binnenkant behangen!
Haha ja hij is idd geweldig.
Bedankt dat je de topic hebt aangepast hij duurt wel iets langer als 21 sec. 😉
Hij is te koop net over onze oost grens voor een schamele €240 maar dan heb je ook wat.

Bovenaan