EXPLOSION DE PIROTECNIA DENTRO DE UNA LANCHA
K KoenL Registered User 27 september 2011 #3 Waar heb ik net naar gekeken? Ik zou lekker een rondje gaan zwemmen in plaats van m'n billen te verbanden
Waar heb ik net naar gekeken? Ik zou lekker een rondje gaan zwemmen in plaats van m'n billen te verbanden
Michel_G Zilveren Member 27 september 2011 #5 Tja, dan neem je kruit(dampen) snuiven wel iets TE serieus!
D Dreek Registered User 28 september 2011 #9 KoenL zei: Waar heb ik net naar gekeken? Ik zou lekker een rondje gaan zwemmen in plaats van m'n billen te verbanden Klik om te vergroten... Dit is ergens in Zuid-Amerika, dikke kans dat die kereltjes helemaal niet kunnen zwemmen. Daar krijgen ze geen zwemles op school zoals hier... Laatst bewerkt: 28 september 2011
KoenL zei: Waar heb ik net naar gekeken? Ik zou lekker een rondje gaan zwemmen in plaats van m'n billen te verbanden Klik om te vergroten... Dit is ergens in Zuid-Amerika, dikke kans dat die kereltjes helemaal niet kunnen zwemmen. Daar krijgen ze geen zwemles op school zoals hier...
smilli FPM Filmer 28 september 2011 #10 Gevaarlijk hoor zoiets, je kan wel duidelijk de nepfreaks ertussen uithalen die overboord springen:hehe!:
Gevaarlijk hoor zoiets, je kan wel duidelijk de nepfreaks ertussen uithalen die overboord springen:hehe!:
gietjo Registered User 28 september 2011 #11 Die 2 vooraan de boot zijn duidelijk opzoek naar de vuurvis!!! achter je lullo's!!!