Nieuw 2024 Event Color Hypnose

The Cigarman

Moderator
Medewerker
RVW4460.png

Meer over de Event Color Hypnose:
Importeur
: Rubro
Collectie: Elite Brand
Artikelnummer: RVW4460
Advies verkoopprijs: € 299,00
Online verkoopprijs: € 189,00
Netto kruitgewicht: 3842 gr.
Aantal schoten: 244
Kaliber: 25/30 mm
Tijdsduur: 170 sec.
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht: 20,0 kg
Karton eenheid: 2/1
Effect beschrijving:

Met deze box haal je de mooiste kleuren in huis! Geweldige effecten en kleuren maken Picasso jaloers! Dit is een uniek stukje vuurwerk met een geweldige finale!

Laatst bewerkt door een moderator:

joszie

Zilveren Member
Tempo over het algemeen net niet snel genoeg. Paar mooie uptempo momenten.
Verder lijkt het op filmpje een prachrige compound.

shinji

Moderator
Medewerker
Dit is de enige grote bak die ik besteld heb, kans is groot dat deze pas op oudjaarsdag geleverd wordt.
Overigens zijn er al een aantal binnen. dus ff afwachten wie naast het net vist

Laatst bewerkt:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Color Hypnose morgen bij Huisman Vuurwerk verkrijgbaar!!

Heb je 'm eerder bij Huisman Vuurwerk besteld: check jouw mail.

Niet bij ons besteld maar wel interesse om er morgen één bij ons te scoren? Stay tuned! Aanvullende info volgt z.s.m.!

Bellen, mailen, PM, enz. heeft nu echt even geen zin, graag jullie begrip hiervoor!

Huisman Vuurwerk

Registered User
20241231_094112.jpg

ALSNOG BINNEN!! Daar staan ze dan: de Color Hypnose, Pyro 5 en Funky 3!! De Color Hypnose is het meest gewilde blok van NL en de 2 cakesetjes zijn ook enorm populair. Per direct in de Losse Verkoop verkrijgbaar in de Huisman Vuurwerk Store. Kom snel langs want OP = OP!!

Gupje

Registered User
Als ik de beelden allemaal een beetje kijk maakt hij niet waar wat er is beloofd.

Op de meeste beelden vind ik cake 1 heel goed overkomen en die verklaard ook als enige de naam. Want daarna is er niet veel kleur te zien. Op een bepaald moment gaat de compound per 2 schieten en dat is echt een dooddoener voor deze compound... Dus ik zelf zou hem niet mee pakken, maar misschien dat iemand die hem echt live heeft gezien dit kan tegenspreken.

Frank1971

Member
Als ik de beelden allemaal een beetje kijk maakt hij niet waar wat er is beloofd.

Op de meeste beelden vind ik cake 1 heel goed overkomen en die verklaard ook als enige de naam. Want daarna is er niet veel kleur te zien. Op een bepaald moment gaat de compound per 2 schieten en dat is echt een dooddoener voor deze compound... Dus ik zelf zou hem niet mee pakken, maar misschien dat iemand die hem echt live heeft gezien dit kan tegenspreken.
Ja dat wil ik ook graag horen van iemand die hem zelf heeft gezien.
Ik baalde eerst dat ik hem niet had voor de laagste prijs en vond hem later te duur.
Nu staat hij voor €169 en begin ik toch weer te twijfelen

Knettermans

Bronzen Member
Ja dat wil ik ook graag horen van iemand die hem zelf heeft gezien.
Ik baalde eerst dat ik hem niet had voor de laagste prijs en vond hem later te duur.
Nu staat hij voor €169 en begin ik toch weer te twijfelen
Ik denk dat je op basis van de filmpjes ook wel tot de conclusie kan komen dat je voor dat geld wel wat beters kan krijgen.

Leg er 3 tientjes bij en je hebt de Maximizer van Wolff, 301 schoten, goede kwaliteit met mooie effecten. Mijn keuze zou in ieder geval snel gemaakt zijn. Van de Maximizer kan ik dat overigens wel uit vervaring zeggen, meerdere keren gehad.

Chrissie81

Registered User
Dit was er een van de lichting die al wel een aantal weken binnen was voor de jaarwisseling. Prima en best grote effecten, alleen zoals veel besproken net te traag. Jammer dat er niet meer van de kleuren uit de eerste cake terugkomen in de rest van de box.

Gupje

Registered User
Dit was er een van de lichting die al wel een aantal weken binnen was voor de jaarwisseling. Prima en best grote effecten, alleen zoals veel besproken net te traag. Jammer dat er niet meer van de kleuren uit de eerste cake terugkomen in de rest van de box.

Die eerste cake is echt goed! Breng maar uit stand alone! Maar daarna gaat het tempo drastisch naar beneden en is het hele "color" weg.

Toch zou ik hem voor een schappelijke prijs zelf wel een keer oppakken.

Bovenaan