Enquête vuurwerk: meerderheid Enschede tegen vuurwerkverbod

Plum Bloom

Registered User
VUURWERK ENSCHEDE - Ruim 4.000 mensen namen de moeite om hun licht te schijnen over het vuurwerkbeleid van Enschede. Via een enquête van TC Tubantia en TV Enschede FM reageerden zij op verschillende vragen en stellingen rondom het afsteken van vuurwerk door consumenten. Volgende week zaterdag komen zeshonderd geselecteerde Enschedeërs bij elkaar om over het vuurwerkbeleid te praten. Hieronder alvast onze resultaten:

http://www.tubantia.nl/enschede/enquete-vuurwerk-meerderheid-enschede-tegen-vuurwerkverbod~a3bfff31/

Schuim

Moderator
Medewerker
Zitten een paar aparte resultaten in de poll die ik daardoor gelijk mijn vertrouwen in het resultaat vernietigd.

Mooiste vind ik de "Steekt u zelf vuurwerk af?"
Hebben 5 (%?) tegenstanders JA op geantwoord.

Ik houd het er maar op dat er 5 (%?) mensen niet hebben zitten opletten.

Ook bij het geld uitgeven aan vuurwerk zitten er bij de tegenstanders een aantal die toch 50 euro uitgeven, en een paar zelfs tot 100 euro.

Antwoorden waar je je wenkbrauwen bij fronst.

Laatst bewerkt:

adgertic

Registered User
Zitten een paar aparte resultaten in de poll die ik daardoor gelijk mijn vertrouwen in het resultaat vernietigd.

Mooiste vind ik de "Steekt u zelf vuurwerk af?"
Hebben 5 (%?) tegenstanders JA op geantwoord.

Ik houd het er maar op dat er 5 (%?) mensen niet hebben zitten opletten.

Ook bij het geld uitgeven aan vuurwerk zitten er bij de tegenstanders een aantal die toch 50 euro uitgeven, en een paar zelfs tot 100 euro.

Antwoorden waar je je wenkbrauwen bij fronst.
Mijn vader houdt niet van vuurwerk. Was er tegen (niet fel tegen ofzo maar toch... tegen). Dat neemt niet weg dat hij het ook een traditie vond die hij aan zijn kinderen wilde doorgeven. Dit omdat hij ondanks zijn eigen mening ons toch wilde laten ervaren wat vuurwerk is en doet.... De meterpakketten en draakboxen werden daarom ieder jaar door mijn vader met frisse tegenzin gekocht.

En daar ben ik hem nog altijd dankbaar voor. :grin:

Bovenaan