Eindshow DEFCON 1 (Vuurwerk & Muziek)

smilli

FPM Filmer
Jammer dat je niet zoveel vuurwerk ziet in de film, verder mag de muziek wel wat pittiger dan die hardstyle:hehe!:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Jammer dat je niet zoveel vuurwerk ziet in de film, verder mag de muziek wel wat pittiger dan die hardstyle:hehe!:

Ja inderdaad, dit klinkt alsof je een theezakje met knetter harde hardcore laat trekken in warm water.
Dan heb deze slappe zak als muziek.
Ja idd gadver!

Z@P

Registered User
Ik vind consumenten vuurwerk echt niet passen bij zo een groot festival. Super grote productie met geweldig groot podium daar past een flink prof vuurwerk bij, wat voorheen wel was.

Dim

Product Beheer
Medewerker
En daar komt het leeftijdverschil naar voren!
Dit is jou tijd Dim, tijd die wij allang gehad hebben, toen waren we een jaar of 12 wuhauha.

GIJ is een mietje! Het is HAKKKKUUUHHHHHH tijd! Hahahah nee, ook niet helemaal mijn soort van muziek. Maar opzich vond ik het wel grappig met het vuurwerk erbij enzo!

Mr_Mascleta

Registered User
Smaken verschillen zeggen ze dan..............................maar mag je over deze smaak twisten in dit geval? Natuurlijk houdt niet iedereen van Lana del Rey of Blaudzun, maar wat heeft dit te maken met enige vorm van muziek?
In mijn beleving hadden ze beter de muziek weg kunnen laten want dat is natuurlijk een vlag op een strontschip!

maartenvincent

Registered User
Ik hoor het vuurwerk er boven uit, dan stond het geluid niet erg hard daar :tounge:.
Ook komen veel nummers me al niet meer bekend voor, luister al een tijdje geen hardstyle meer, maar ik vind het toch achteruitgegaan ten opzichte van een paar jaar geleden (de shows gaan wel vooruit :lub:).
(Doe mij deze maar: http://www.youtube.com/watch?v=bvcs3_9fS9k , goeie bass)

sprinkhaan

Registered User
Op dominator was het vuurwerk wat minder groot opgezet , maar frequenter door de show heen . En er was tenminste volume in het geluid, ben helemaal uit mijn stekker gegaan daar. Volwassen worden? Iedereen , behalve ik :tounge:

Bovenaan