Dutch Champion

Son-T

Registered User
Breeschoten_Dutchchampion_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Dutch Champion[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Breeschoten Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]566[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 30,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]280 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]19[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]silver blink and glittering tails[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt:

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik denk dat ze hier een foutje hebben gemaakt met het omroepen....op het filmpje zie je de 1500cc.
De Dutch Champion schiet alleen maar Blinking Tails

Titan

FPM Hangouderen
Zo vermoeden heb ik ook als ik het terug bekijk in de folder. Zal het bandje er opnieuw bij pakken en dan het filmpje corrigeren. Thx.

Bovenaan