Dummiecollectie Wolff_freak7 en Gertjanberg

Gertjanberg

Registered User
Beste medefreaks!

Ook dit jaar hebben Wolff_freak7 en ik onze potten bewaard en bij die von vorig jaar gezet, hier de foto's van ons nu toch al bijna volle zoldertje!:lub:

DSC06593.JPG

DSC06594.JPG

DSC06595.JPG

DSC06596.JPG

een paar green glitters:lub:

DSC065971.JPG

DSC06598.JPG

DSC06599.JPG

DSC06600.JPG

DSC06601.JPG

DSC06602.JPG

DSC06603.JPG

DSC06604.JPG

Kijk en geniet!!!

deamonchild

Registered User
OH MIJN GOD !!! Wat een brilliant idee :) Dit ziet er ernstig cool uit waarom denk ik daar niet aan als ik mijn potten in de container gooi !! Super koel gewoon ( stiekem af en toe ff aan ruiken zeker voor de kruit lucht haha )

Booomy

Registered User
Elk jaar komen deze foto's voorbij en is elke keer weer genieten. Ik heb er totaal geen ruimte voor in mijn rijtjes huis ;-) dus gooi zo altijd op het vuur. Al had ik de ruimte had ik het zelfde gedaan. Echt werelds. Een ruimte waar je volgens mij je bed kan neer zetten en dan heerlijk is slaap vallen met allemaal vuurwerk dromen :)

sprinkhaan

Registered User
Waanzinnig,als ik een echtscheiding wil forceren weet ik nu hoe ik dat moet doen. Ziet er gewelidig uit. Respect.

Gertjanberg

Registered User
hoho, niet allemaal tegelijk, haha. thnx voor de reacties!!!

@boozebelly: valt hard tegen hoor haha
@painkiller: nog een klein beetje maar niet veel meer, ik ben dit jaar al aardig aan het stapelen gegaan maar we zullen zien.

het is trouwens voor het 4e jaar maar afgelopen 2 jaar is het aardig hard gegaan moet ik zeggen!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hahahahah het wordt steeds gekker zo he!

Geweldig, lijkt wel een vuurwerkbunker zo netjes alles gestapeld!

Wil niet weten hoe het er over 10 jaar uitziet bij jullie!

Gertjanberg

Registered User
hier nog een filmpje van de collectie met een leuk achtergrond muziekje, haha.

[video=vimeo;34791496]http://vimeo.com/34791496[/video]

(over een half uur beschikbaar)

GMP82

Zilveren Member
Ziet er indrukwekkend uit!

Even een tip; maak bekend bij je (brand)verzekering, dat je deze dummiecollectie hebt. Je hebt namelijk kans, dat als in het allerslechtste geval je huis affikt, dat de verzekering niet dekt, op het moment dat er vuurwerkresten zijn gevonden. Kijk in ieder geval de polisvoorwaarden na. Bezit/opslag van vuurwerk kan gezien worden als verwijtbaar gedrag.

Gertjanberg

Registered User
Ziet er indrukwekkend uit!

Even een tip; maak bekend bij je (brand)verzekering, dat je deze dummiecollectie hebt. Je hebt namelijk kans, dat als in het allerslechtste geval je huis affikt, dat de verzekering niet dekt, op het moment dat er vuurwerkresten zijn gevonden. Kijk in ieder geval de polisvoorwaarden na. Bezit/opslag van vuurwerk kan gezien worden als verwijtbaar gedrag.

thnx

het is geen huis hoor haha anders word me moeder helemaal gek haha, het is gewoon een oude schuur waar een zoldertje boven zit en kans op brand is daar maar weinig(kan natuurlijk altijd)

DioR

Registered User
Als ik toch eens ruimte zou hebben zeg...

Wat mooi zeg... Ik kan wel uren naar zo'n collectie kijken. En het mooie is, dat je er het hele jaar ook naar kan blijven kijken! Bedankt voor de post!

joszie

Zilveren Member
holy damn! Dat is gaaf! 4 jaar lang je afgeschoten collectie bewaren. nog even en je kan een rondleiding beginnen. Of een therapie voor vuurwerk verslaafde mensen, dan kunnen ze in de zomer even kruitsnuiven :)

Gertjanberg

Registered User
thnx!

Nu ik dit ff terug zit te kijken, kan ik pas zien hoeveel ik dit jaar verbouwd heb! Uiteraard volgen na de jaarwisseling de nieuwe plaatjes van onze dummiecollectie!

Bovenaan