GMP82
Zilveren Member
Ik heb nu al een hele rits artikelen langs zien komen, waarbij er sprake is van een (enorm) kwaliteitsverschil tussen demo-filmpjes (om nog te zwijgen van china-films) en straat-ervaring en tussen producten uit eerdere productiejaren en nu.
Ik noem de wolff cruiserockets, zena/original grondbloem met kanl
, de W-shape fontein van cafferata, de OASE van lesli en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het (b)lijkt dus een probleem van meerdere importeurs.
Wat moeten we hiervan denken? Toeval? Pech? Slechte omstandigheden? Of oplichting?
De grote vraag is; of het een bewuste downgrade is (minder of slechtere kwaliteit grondstoffen) of een manko in het communicatie en productieproces. Zeg het maar...
Wat kun je hiermee als consument? Want als je product wel is afgegaan, is het een wellus - nietus verhaal (behalve als je op goede kwaliteit gefilmd hebt).
Is het een idee om klachten m.b.t. een product te bundelen (ipv allemaal losse - of geen - reacties naar de winkelier/importeur?
Ik noem de wolff cruiserockets, zena/original grondbloem met kanl
Wat moeten we hiervan denken? Toeval? Pech? Slechte omstandigheden? Of oplichting?
De grote vraag is; of het een bewuste downgrade is (minder of slechtere kwaliteit grondstoffen) of een manko in het communicatie en productieproces. Zeg het maar...
Wat kun je hiermee als consument? Want als je product wel is afgegaan, is het een wellus - nietus verhaal (behalve als je op goede kwaliteit gefilmd hebt).
Is het een idee om klachten m.b.t. een product te bundelen (ipv allemaal losse - of geen - reacties naar de winkelier/importeur?