Doorlontproject rek cruise rockets wolff dynasty 2011-2012 (foto en film)

Steef-Kaboom

Registered User

Foto-6FGH878K-D.jpg

Foto-RYKQOP8O-D.jpg

Foto-PGBGW87H-D.jpg

Michel_G

Zilveren Member
Leuk projectje Steef!

Zo te zien had je wel de 'nieuwe' slechtere versie van de Cruise rocket (met o.a. het donkerdere label). Duidelijk op jouw filmpje te horen dat de 3-traps fluit een stuk korter is, niet meer die mooie lange trappen. Ook lijkt in de nieuwe versie de 'zilveren' staart vrijwel helemaal verdwenen, klopt dat?

Steef-Kaboom

Registered User
Ja daar baalde ik van, ik had gehoopt op mooie zilver staarten die 1 voor 1 de lucht zouden vullen maar niets was minder waar, had er een heel karton van gekocht dus ik baalde flink. Maarja het mocht de pret niet drukken het rek was goed gelukt toch zitten er veel weigeraars tussen de nieuwe lading. (wel goed doorgelont maar ze gaan gewoon niet af)

funkie x

Registered User
zo he!
wat zijn die slecht geworden zeg! ik had gelukkig nog de oude versie uit 2008 en die deden het weer super.
gaaf project zeker wanneer ze het goed deden alleen zo jammer dat ze zo slecht waren ( kan jij niks aan doen natuurlijk )
goed dat je het filmpje post want dat geeft goed weer hoe slecht ze zijn geworden!

myrmidon

Registered User
ik ben blij dat ik ze niet heb gekocht, stonden wel op mijn verlanglijstje, maar naar de slechte recensies heb ik ze (gelukkig) laten liggen!

Blakestone

Registered User
Die zijn inderdaad hard achteruit gegaan, Macet in Losser had ze afgelopen o&n ook in het assortiment.
Ik wou ze bestellen maar ik ben voor de Grazy Screamers gegaan, die heb ik al een aantal jaar bij mijn collectie zitten, die hebben het zelfde effect als deze, na het zien van dit filmpje is het maar goed ook.

Dennis010

Registered User
SODETERING !!! Dit is het eerste filmpje wat ik zie van de cruise rockets van dit jaar. Ik heb zelf nog 2 pakken van vorig jaar over en daar ben ik blij om. Bijna onvoorstelbaar hoeveel de kwaliteit van deze pijltjes is achteruit gegaan. Erg jammer, het WAS een topprodukt. :crying:

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Project is leuk man, jammer van de tegenvallende batch alleen maar het idee van het 3 trap effect is er nog.

elmo

FPM Moderator
Project is in iedergeval geslaagd,maar idd wat zijn ze slecht geworden zeg,niet normaal dit verschil.

Was het hele karton zo?

Girandola

Registered User
Nu zie ik pas hoeveel mazzel ik heb gehad met de ''oude'' versie, ik zag een pak liggen bij de dealer en moest deze meenemen, niet beseffende dat er 2 versies zijn. Het word nu wel een risico om ze komend jaar opnieuw aan te schaffen.

Laatst bewerkt:

ifeelfine

Registered User
zoo zonde dat het de nw piep krak knor pijlen zijn was namelijk een superidee als het werkte zoals je het in gedachte had

vincer

Registered User
Dit is niet best! Jeetje, wat zijn deze pijlen een stuk achteruit gegaan zeg.
Ik heb ze nu al een aantal jaar in mijn collectie zitten, dit jaar maar eens zoeken naar de oude cruiserockets en een partijtje inslaan.
Wat een troep is dat nieuwe spul zeg. En dan ook nog doodleuk de prijzen verhogen terwijl ze dit op de markt zetten. Verkoper, verdiep u in uw producten!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik had er 10 doorgelont, maar ik heb zo verstandig als ik ben de foto's niet online gezet, omdat ik de pijlen een handje geholpen hebt.
Het project van mij was geweldig.

Ik heb voor aankomend oud en nieuw een aantal pakken ingeslagen.
Maar als ze zo tegenvallen, baal ik er wel van zeg.
Moet wel zeggen dat ik dit jaar 2 nieuwe pakketten heb afgestoken.
Maar dat bij mij totaal niet opgevallen was, dat ze achteruit waren gegaan.
Zal eens kijken uit welk jaar ze komen.

Ik hoorde ook, dat ze bij Wolff een vrij kleine voorraad hadden.
Met andere woorden wisten/weten ze bij Wolff dat de 2011 versie slecht is.
Of.....

Steef-Kaboom

Registered User
Ja ik had ze zo getimed dat als de ene klaar was de andere zou gaan, maar dat ging dus minder omdat ze minder lang floten en er weigeraars tussen zaten...

Bovenaan