doodskopstrijker vraagje?

stanley01

Registered User
hallo wat gaat harder kan aan doodskop strijkers komen voor 150€ per karton
en aan panzervuisten voor 150€ per karton

maar als ik nu super vlinder heb en panzervuist en doodskop strijker ?
welke gaan dan harder ?

loof0003

Registered User
met oog op de kwaliteit die deze zooi onderhand moet hebben zijn ze vergelijkbaar met een scheet vermoed ik. als ik het fout heb verbeter me maar dit betreft toch allemaal nog restand of heb ik dit verkeerd?

nitraat4life

Registered User
Je hebt gelijk , vorig jaar was de kwaliteit al niet te best. dus nu zal dit wel helemaal bagger zin. ik zou ze niet kopen! en als ze in goede kwaliteit zijn zou waarschijnlijk de doodskop het hadst gaan

Viber

Registered User
Nou, ik had vorig jaar doodskoppen en panzers maar er zat toch wel een betere knal in die panzers vond is. Nou had ik ook een doodskop die erg slecht bewaard waren |:( krijg je met da oude spul...

zink901

Registered User
Ik vind dit eigenlijk geen fpm topic, maar het is gewoon zo dat er verder weinig harde knallen op de markt zijn. Mijn ervaringen met panzers en doodskoppen zijn redleijk goed. Wel weigert de panzervuist duidelijk meer.
De kwaliteit van supervlinders is gewoon goed. Nadeel is dat ze zo duur zijn. De kartonprijzen die je noemt zijn te doen, maar je kunt er bij deze producten niet van op aan of ze van goede kwaliteit zijn.

rocket

Registered User
heel simpel:

doodskop zijn het hardst, pansers en supers kunnen er normaal niet tegenop. ik had ze 2 jaar geleden samen met giga's.
maar nu de maar:

zoals al eerder vermeld zijn die doodskopstrijkers al zo oud dat de kwaliteit niet goed meer is, ze knallen minder en dan heb ik het niet over de veiligheid.
2 jaar geleden sprongen er hele stukken beton uit waardoor het afsteken van deze krengen eigenlijk onverantwoord was.
persoonlijk zal ik ze dus afraden :w

ralleygirl

Registered User
stanley01 zei:
hallo wat gaat harder kan aan doodskop strijkers komen voor 150€ per karton
en aan panzervuisten voor 150€ per karton

maar als ik nu super vlinder heb en panzervuist en doodskop strijker ?
welke gaan dan harder ?

hoeveel zitten er in een karton

Yourie

Registered User
in een karton doodskopstrijkers zitten 12 pakjes van 6 stuks.
in een karton pantservuisten zitten 40 doosjes van 10 stuks.
er is nog een varinat van de pantsers alle kan ik je daar niets over zeggen

ralleygirl

Registered User
Yourie zei:
in een karton doodskopstrijkers zitten 12 pakjes van 6 stuks.
in een karton pantservuisten zitten 40 doosjes van 10 stuks.
er is nog een varinat van de pantsers alle kan ik je daar niets over zeggen
en verkoop je ze ook per pakje?

dannyxhale

Registered User
heb dit jaar ook 1 karton gehad, ik had toevallig allemaal goede geen wijgeraars en het beton was nog niet gescheurd bij de verkochte zat 1 weigeraar tussen .... heb ook 2 doosjes panzers gehad waar ik 2 weigeraars bij had zitten en heb gehoord van meer mensen dat er veel weigeraars bij zaten mijn advies is koop de doodskop strijkers ....maar koop ze pas nadat je ze gezien hebt sommige mensen proberen nog wat oude troep te verkopen met gebroken beton levensgevaarlijke shit

Laatst bewerkt door een moderator:

jarikbiz

Registered User
ik zou voor de panzerfuist gaan.. als het om de thunderstrike gaat.
De doodskop is gewoon een blok beton met binnenin een beetje kruit. Het knalt niet harder + ze zijn duurder. De panzerfaust is een strijker met strijkkop waarin een lont zit dus niet gevaarlijk. Het enige nadeel is bij deze jongens dat het visco nog wel is vocht uit het beton heeft getrokken door de jaren heen en dus niet meer volledig brand.

maar ach , deze artikelen zijn toch al zo goed als uitgestorven, maak nu maar ruimte voor dingen als de Explod.

Bovenaan