~Dim~ Zoekt vuurwerkfolders

Dim

Product Beheer
Medewerker
Allemaal, nu de 3 DDD voorbij zijn gaan we weer opruimen en ons klaarmaken voor dit jaar. Zo ook ik natuurlijk. Al jaren spaar ik vuurwerkfolders. Afgelopen jaar heb ik weer ongeveer 50 / 60 nieuwe vuurwerkfolders gekregen.

Nu wilde ik jullie vragen om je vuurwerkfolders niet weg te gooien, maar te bewaren voor mij!
Daar zou je me erg blij mee maken, uiteraard zal ik onkosten vergoeden, zoals bijvoorbeeld verzendkosten.
Mogen uiteraard folders zijn uit alle jaren.

Het plan is ook een beetje om hier op FPM een grote dikke folder database te maken!

Dus heb je wat folders die je zelf niet wil bewaren??

Stuur me dan een PM!

Namens mij alvast bedankt!

deamonchild

Registered User
Ik heb geloof ik nog 3 folders hier uit de regio Zaanstad, eentje van Bofi eentje van Visser Vuurwerk en eentje van euuhmmm vergeten . Ik zit nu in Dalfsen in vakantie huisje maar morgen laat ik et je even weten.

Als je me nu even een pbtje stuurt dan vergeet ik et niet !!

p-aart-y

FPM Hangouderen
Heb mijn folders aan m'n neefje gegeven zal vragen of ik de dubbele terug mag hebben, dan komen ze wel een keer je kant op.

hutter

Registered User
Zeg Dim ik zal eens gaan zoeken voor je.
Heb er wel al een paar liggen van dit jaar.

Jullie doen al zoveel voor deze site en voor ons dat ikzelf de verzendkosten zal betalen.
Op deze manier wil ik mijn steentje bijdragen.

Als je mij even een pm stuur waar het naar toe moet, graag.

Shenanigan

Registered User
Wil je echt elke folder hebben? Ik heb hier:
Hermans Marine (vooral Broekhoff)
Punter Amsterdam (vooral Skyline)
Dutch Fireworks
Van Herwijnen
Rijswijkse Vuurwerkhal

Als je een pm stuurt met je adres stuur ik het wel op. Geen probleem.

R

Ronny Vos

Guest
Dim,ik heb van alle klanten van ons altijd een paar folder over...als je intresse hebt mail dit even naar info at katanvuurwerk punt nl.

Laatst bewerkt door een moderator:

!-Joost-!

Registered User
Sorry Dim...Van mij zou je heel wat krijgen :(
Deze heb ik nooit meer gestuurd, niet zo netjes! :(
Kwam omdat ik zomaar in het ziekenhuis lag enzovoort.
Misschien stuur ik er eerdaags eens wat :p

Girandola

Registered User
Ik heb hier ook nog zo'n 100 folders liggen vanaf het jaar 2005, ik zal kijken hoeveel dubbele ik heb om naar je toe te sturen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Super, bedankt!

Ben erg benieuwd!

Joost, ziekenhuis? Nu weer een beetje opgeknapt?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
@ Dim.
Ik heb dit weekend een grote stapel folders binnengekregen.
Deze heb ik gekocht, via via, maar het ging mij om 2 folders uit de USA en een catalogus uit Tjechie.
Een aantal folders hou ik ook zelf, maar wat ik over heb geef ik wel aan jou.
Als ik alles heb uitgezocht, stuur ik je wel een pm.
Gaat goed komen!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Sigaar, ik ben benieuwd naar de folders. Uiteraard wil ik ze dan wel overnemen. Hoe en waar koop je de folders dan?

Groetjes Dim

deamonchild

Registered User
Dim stuur me even je adres ik heb hier de : Halfords folder de folder van Bofi de folder van Visser vuurwerk en nog een kleintje waar ik de naam van ben vergeten !

Dim

Product Beheer
Medewerker
Allemaal bedankt voor de pms! Ben heel benieuwd wat er door de brievenbus gaat vallen deze dagen!

Ik hoop natuurlijk op nog veeel meer folders!

Groetjes Dim

Tony

Administrator
Medewerker
Ik wil ook iedereen bedanken voor de folders. We hebben al een giga collectie die dit jaar online komt en dat word nu alleen maar groter en groter. TOP FREAKS!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Zojuist contact gehad met nog een importeur. Beko Vuurwerk, ze gaan ook voor me kijken of ze nog folders hebben uit alle jaren. Volgende week wordt ik gebeld. Ik hoop echt dat ze ook een hoop mooie foldertjes hebben voor ons!

Ik heb al een aantal PM's ontvangen dat de folders op de post zijn, spannend nu! De post is net voor de eerste keer geweest, helaas nog geen folders! MAAR hij komt nog een keer!

Tot die tijd zit ik door de brievenbus te kijken!

Bedankt allemaal!

Groetjes Dim

Bovenaan