Den Haag

Stefanfreak

Registered User
Datum: 29-04-2017
Plaats: Den Haag
Provincie: Zuid-Holland
Straat: MALIEVELD
Tijd: 22.00 uur
Wie: Katan Vuurwerk
Wat: Consumenten
Waarom: Kermis

Schuim

Moderator
Medewerker
Ben toevallig een weekendje Den Haag, welke hoek van het terrein word er geschoten? Zie op het moment nog helemaal niks :%

Schuim

Moderator
Medewerker
Dat was het zeker!
Me zelfs af en toe even verbaasd over de hoeveelheid die de lucht in ging.
Af en toe wat chaotisch, maar dat heeft zeker zijn charme!

Vooral de finale was heerlijk rammen met flinke fluiters er tussen door.
Er goed vermaakt.

Blij dat jij hem gefilmd hebt Steef!
Ik ben pas in de finale begonnen omdat ik er niet erg veel van verwachte vooraf, en pas toen de finale los ging gaan filmen met mijn mobiel omdat het toch wel echt genieten was :hope my fake smile

Ronny nog bedankt voor het snelle melden van waar de schietlocatie was, had toch al 3 rondjes over de kermis gelopen zonder dat die me opviel.
Maar met de info die Ronny me gaf hem toch nog snel kunnen vinden, en bij het aansteken van de fakkels, gelukkig nog op tijd met m'n neus over het lijntje kunnen staan :grin:

Heb je helaas niet gespot steef, anders was ik je nog even komen begroeten!

Schuim

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Iemand eigenlijk een idee welke blokken er werden gebruikt voor de fluit/screamers?
Bevielen me erg goed!

adgertic

Registered User
Iemand eigenlijk een idee welke blokken er werden gebruikt voor de fluit/screamers?
Bevielen me erg goed!

Zou volgens mijn Facebooktijdlijn 8 keer de Ultimate Screamer moeten zijn geweest....
Frits (of 1 van zijn personeelsleden) heeft zaterdag een bericht geplaatst over het feit dat zij mee hielpen met de opbouw en heeft de volgende lijst daarbij neer gezet.
18157182_1500216553383559_5932736900629524782_n.jpg

Helaas niet meer te krijgen via kartonvoordeel op het moment maar misschien dat je er een mail aan kan wagen om een karton op te rapen voor een mooie prijs.....

Steef-Kaboom

Registered User
Dat was het zeker!
Me zelfs af en toe even verbaasd over de hoeveelheid die de lucht in ging.
Af en toe wat chaotisch, maar dat heeft zeker zijn charme!

Vooral de finale was heerlijk rammen met flinke fluiters er tussen door.
Er goed vermaakt.

Blij dat jij hem gefilmd hebt Steef!
Ik ben pas in de finale begonnen omdat ik er niet erg veel van verwachte vooraf, en pas toen de finale los ging gaan filmen met mijn mobiel omdat het toch wel echt genieten was :hope my fake smile

Ronny nog bedankt voor het snelle melden van waar de schietlocatie was, had toch al 3 rondjes over de kermis gelopen zonder dat die me opviel.
Maar met de info die Ronny me gaf hem toch nog snel kunnen vinden, en bij het aansteken van de fakkels, gelukkig nog op tijd met m'n neus over het lijntje kunnen staan :grin:

Heb je helaas niet gespot steef, anders was ik je nog even komen begroeten!

Schuim

Graag gedaan :D Volgende keer beter m.b.t spotten :)

Bovenaan