Den Haag

dieter

Registered User
Klein foutje in de plaats.......

Het vuurwerk, overigens alleen PSE, zal op het veld voor aanvang van de wedstrijd worden afgestoken.
Dit zal op 10 posities op het veld gebeuren.
We gaan om 05.00 uur beginnen hiermee daar de wedstrijd reeds om 12.30 uur begint.

Vuurwerk.pagina

Registered User
Sfeeracties ADO Den Haag - Feyenoord
ADO Den Haag, haar officiële supportersvereniging, de HCF en de vuurwerkkoning hebben voor de wedstrijd aanstaande zondag een fantastische sfeeractie gepland.
Bij opkomst van onze spelers zal er een spetterede vuurwerkshow (*) te zien zijn. De ambiance en sfeer, die altijd al hartverwarmend is, moeten onze spelers die extra prikkel geven de drie punten in Den Haag te houden. Natuurlijk is het vuurwerk ook een blijk van waardering en een aanmoediging voor al onze supporters om ons team 90 minuten lang te ondersteunen en naar de overwinning te schreeuwen.

(*) ADO Den Haag heeft voor dit georganiseerde vuurwerk vergunning aangevraagd en toestemming gekregen van KNVB en gemeente om de show te laten plaatsvinden. Hoewel er vergunning is afgegeven blijft het verboden voor supporters om vuurwerk af te steken. Met het toch afsteken van (zelf meegenomen) vuurwerk riskeer je een wedstrijd zonder publiek voor ADO Den Haag waar niemand op zit te wachten. De standaardvoorwaarden van de KNVB zijn van toepassing.

Son-T

Registered User
Leuk zo die compilaite vanuit de vakken van de thuis en uit supporters.

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanmorgen vroeg om 9 uur vertrokken naar het Ado Den Haag Sadion.
Xena zal hier het openingsvuurwerk doen voor aanvang van de wedstrijd.
omstreeks 10 uur liepen we het gras veld op in het stadion.
Hier kregen we een korte rondleiding. alles stond al klaar.
Helaas begon het steeds harder te regenen. dus zochten we een droog plekkie op de tribune. ik stond naast een man die vertelde dat ie 110 euro had betaald voor een toegangskaartje (amazed).

Hier mijn filmpje van voor de wedstrijd.

mickeyzegtboem

Registered User
Lekker amerikaans sfeertje zo, bij de grote wedstrijden bij de amerikanen is zijn dit soort effecten gemeengoed.
Ik mag het wel bij grote evenementen, zeker als je ziet dat deze PSE materialen erg mooi zijn, en op korte afstand tot het publiek gebruikt mogen worden.
Zorgt voor een mooie feeststemming, en is een mooi visitekaartje voor het voetbal wereldje hoe vuurwerk goed gebruikt kan worden (in tegenstelling tot sommige hooligans die het nodig vinden om vuurwerk vanaf de tribune het veld op te gooien).

Bedankt voor het filmpje vin!:love:

Tony

Administrator
Medewerker
Bron:FeyenoordBlog

Ik weet het niet hoor, maar buiten een enorme kolereherrie van die knallen, was ik niet echt onder de indruk van die grote, lange, gekke, felle, supergave, waanzinnige, beste, mooiste sfeeractie ooit, die ADO Den Haag voor vandaag had georganiseerd. Misschien was dit toch beter over gekomen als het donker was…

Het gaafste vond ik eigenlijk nog die rookpotten vanaf Midden-Noord, maar die waren officieel eigenlijk niet eens onderdeel van de actie. Ik had in ieder geval sterk het idee dat dat gewoon een actie was van een paar supporters. Zulke rookbommetjes mogen er wat mij betreft bij Feyenoord ook best wat vaker zijn, want die zorgen toch echt voor een lekker sfeertje.

Bovenaan