Den Bosch

Moontan

Moderator
Medewerker
Spectaculaire Chinese vuurwerkshow in Zuiderpark

Het Zuiderpark zal op maandagavond 23 februari vanaf 19.45 uur het decor zijn voor een spectaculaire vuurwerkshow op muziek. Met laser, vuurelementen en speciale lichteffecten. De vuurwerkshow - waar publiek van harte welkom is - vormt het sluitstuk van de viering van Chinees Nieuwjaar.

Vriendschapsrelatie Wuxi
Vanwege de warme relatie op het gebied van economie, onderwijs, cultuur en bestuur met de Chinese provincie Jiangsu, vindt de viering van Chinees Nieuwjaar al enkele jaren plaats in onze provincie. ‘s-Hertogenbosch heeft dit jaar het gastheerschap en de organisatie opgepakt, mede vanwege de vriendschapsrelatie met het Chinese Wuxi.

500 gasten met lampionsRond 19.30 uur wandelen de 500 gasten gezamenlijk, met lampions, via de Hekellaan naar het Zuiderpark. Een prachtige lichtstoet als voorbode voor een prachtige vuurwerkshow. De vuurwerkshow begint tussen 19.45 en 20.15 uur en duurt bijna een kwartier. Iedereeen is van harte welkom.

http://www.dagdenbosch.nl/festival/spectaculaire-chinese-vuurwerkshow-zuiderpark

raymondv

Registered User
Re: Den Haag

Ben bang dat het in Den Bosch is in plaats van Den Haag.. Helaas niet op loopafstand [emoji23]

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Den Haag

Dank je wel Raymond. Ben blij met je. :smiling:
En ik maar denken dat er maar 1 Zuiderpark in Nederland is.
Het is inderdaad Den Bosch

5pyroman5

Registered User
na wat rond gevraagd te hebben heb ik begrepen dat het via de Houtse Bazaar gaat. Consumenten show icm met laser en licht

dit klopt inderdaad. De houtse bazar zal inderdaad het vuurwerk gedeelte voor zijn rekening nemen. Ook klopt het wat smili zegt. De opzet is tzelfde maar dan in den bosch.
de show zal bestaan uit consumenten vuurwerk.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Het lasergebeuren heb ik niet zoveel mee, dat is meer voor een ander publiek denk ik.
Maar het vuurwerk is leuk, dank voor de film Jack.
Zou leuk zijn als ze daar voortaan in Den Bosch een traditie van gaan maken.

5pyroman5

Registered User
Laser vond ik zelf een mooie toevoeging, uiteraard was dit ook de wens van de opdrachtgever. De lasers waren goed zichtbaar, misschien dat dit beter overkomt op de film van Ivo Herben, die film zal ook spoedig online komen.
Het zal niet elk jaar in Den Bosch zijn, dit omdat het elk jaar in een andere stad gehouden wordt.

Bovenaan