Den Bosch

firebert

Registered User
VRIJDAG 16 SEPTEMBER
Vuurwerk Maritiem.
Het openingsconcert van Maritiem ’s-Hertogenbosch zal worden afgesloten met een spectaculaire vuurwerkshow.
Synchroon op een speciaal gecomponeerd muziekstuk zal het vuurwerk vanaf verschillende locaties rondom de Citadel ontbranden.
Het samenspel van muziek, vuurwerk en special effects zal voor de toeschouwers een geweldig schouwspel opleveren.

mickeyzegtboem

Registered User
Re: maritiem den bosch 2011

Thanx voor het melden, heb je misschien iets van info over wie het schiet, hoe laat, precieze locatie of max. kaliber?

firebert

Registered User
Re: maritiem den bosch 2011

het is van 22.00-22.30 uur en wordt geschoten net als in 2009 op de citadel.
meer info heb ik helaas niet.
Bovenaan de foto is de jachthaven daar is het te doen en is ook het uitzicht punt richting de citadel daaronder.

10XDB_V_Citadel.html

klik hierboven op het icoontje

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Borrelavond: Vuurwerk Maritiem
Maritiem’s-Hertogenbosch is het grootste binnenlandse scheepvaartevenement van Nederland, dit jaar gehouden van 15-18 September. Vanuit de Hertog Inn is het eerste rangs genieten van de spectaculaire vuurwerkshow, die dit jaar zal worden gehouden op Vrijdag 16 September om 22:00u, om de opening van Den Bosch Maritiem in te luiden. Daarom is de bar geopend vanaf 20:30uvoor een gezellige borrelavond!

22.00 - 22.30
Vuurwerk Maritiem. Het openingsconcert van Maritiem ’s-Hertogenbosch zal worden afgesloten met een spectaculaire vuurwerkshow.
Synchroon op een speciaal gecomponeerd muziekstuk zal het vuurwerk vanaf verschillende locaties rondom de Citadel ontbranden.
Het samenspel van muziek, vuurwerk en special effects zal voor de
toeschouwers een geweldig schouwspel opleveren.
http://www.maritiemshertogenbosch.nl/images/upload/maritiem_'s-hertogenbosch2011_programma.pdf

Roeland FPM

FPM Filmer
Zijn er nog liefhebbers die morgen komen kijken? Ik zal deze show filmen net zoals in 2009, morgenvroeg om 7u beginnen we met bouwen. Ben erg benieuwd, heb wel gehoord dat het een stuk breder zal worden geschoten als in 2009 (Wat al breed was). Qua aantallen heb ik helaas nog geen informatie.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Iemand die weet of Cafferata (of in opdracht van) dit weer schiet? Ik ga kijken morgenavond met camera mee, dus filmpje komt eerdaags online.

Tony

Administrator
Medewerker
Thanks Roeland voor de update.
Ik kreeg vanmorgen ook al wat foto's in me mailboxxie en er staat genoeg!
Ik kan vanavond helaas niet weg maar normaal is deze show wel een aanradertje!

Roeland FPM

FPM Filmer
Zo, weer terug thuis. Ik denk dat we allemaal erg blij mogen zijn met het resultaat. Hier en daar wat foutjes maar ik vond het peroonslijk toch een erg leuke show. Het moeilijke was dat het op een live-orkest werd geschoten, timing was dus daardoor wat moeilijker.

Video is aan het capturen, komt als het meezit straks online.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Het was zeker een leuke show ja! Zo vaak gebeurt het niet dat er op live muziek wordt geschoten, waar timing een grote uitdaging is, maar jullie hebben je er heel aardig mee uit de voeten gemaakt zeg! Chapeau!
Ook een mooie bevestiging dat Showtime de absolute top is van NL vuurwerkland.

vuurbol

Registered User
is er iemand die dit toevallig gefilmpt heefd
ik ben wel wezen kijken maar stond op de brug
en daar kijk je er niet recht op dat vond ik jammer
maar wat ik gezien heb is een goede show met mooie effecten en harde knallers
van de muziek heb ik niet veel gehoord maar dat vond ik zeker niet erg
ik kwam immers voor het vuurwerk

Tony

Administrator
Medewerker
Bovenaan