Demo Zoetermeer

Moontan

Moderator
Medewerker
Frits ook een winkel in Zoetermeer begonnen? Ik hoop dat de locatie goed bereikbaar is met openbaar vervoer.
Klopt de tijd wel? Lijkt me laat voor een demo.

Moontan

Moderator
Medewerker
Quote Burning Salvo op Vuurwerkcrew:

De vergunning voor het vuurwerk is er al een tijdje maar de gemeente kwam op het laatste moment mee dat er ook een evenementen vergunning nodig is met de bijbehorende veiligheidseisen. Frits heeft dus een heel draaiboek op moeten stellen en daar wachten we nog op goedkeuring van.

D

Deleted member 17038

Guest
Quote Burning Salvo op Vuurwerkcrew:

De vergunning voor het vuurwerk is er al een tijdje maar de gemeente kwam op het laatste moment mee dat er ook een evenementen vergunning nodig is met de bijbehorende veiligheidseisen. Frits heeft dus een heel draaiboek op moeten stellen en daar wachten we nog op goedkeuring van.

T veranderd daar langzaam in Zuurdermeer? Maar aan de andere kant is het misschien standaard en hadden de andere demo's er ook altijd mee te maken. Ik hoop in ieder geval van harte dat het door kan gaan.

stefantvs

Administrator
Medewerker
owowowow ! Na het niet doorgaan van de andere demo hoop ik toch echt wel dat die van jullie doorgaat !
Waar zijn ze in Zoetermeer toch mee bezig ? :yuush:

Sweet Laker

Registered User
Een ontmoedigingsbeleid. Dat zie je overal terug.
Van Brandweerman Sam tot een 'willekeurige' column van een gefrustreerde dame die vind dat ze 3x per week wat de wereld in mag spuien.

Volgens mij is het niet een enkele gemeente. Volgens mij is het meer peilen hoe er in bepaalde gebieden gereageerd wordt door burgers als er belangrijke dingen afgenomen worden. De demo van Herwijnen is een begrip, zo ook onder vuurwerkliefhebbers, dus wat doe je dan. Je start met het uit elkaar halen van dat groepje door hun samenkomst plekken te verbieden.

En dat doen ze dan middels beleid via de gemeente zodat het net lijkt alsof de gemeente zelf ermee gekomen is. Maar ondertussen. En laat Frits nou net even goed in het nieuws zijn geweest met juiste argumenten. Dat zal men bij de kornuiten / schavuiten van bonte en co vast niet leuk gevonden hebben.

Alluminium hoedje roepen is leuk; totdat blijkt dat het toch waarheid wordt,.

Laatst bewerkt:

postvoordennis

Registered User
Volgende bericht stond bij de buren:

Aankomend weekend staat onze vuurwerkdemo op de planning! De weersvoorspellingen zijn helaas niet gunstig voor aankomende zaterdag 9 december. Wij vragen daarom iedereen om onze Facebook pagina en website in de gaten te houden.

Mocht de demo aankomende zaterdag niet doorgaan dan doen wij op zondag 10 december nogmaals een poging. De aanvang van de demo is om 19:00.

Locatie demo: Naast de Silverdome in Zoetermeer.

Oftewel: de vergunning is rond. Alleen nu moet het weer nog meewerken.

Sweet Laker

Registered User
Frits ook een winkel in Zoetermeer begonnen? Ik hoop dat de locatie goed bereikbaar is met openbaar vervoer.
Klopt de tijd wel? Lijkt me laat voor een demo.

Met de randstadrail naar halte Palenstein, dan nog een stuk lopen. Of bedoel je de nieuwe verkooplocatie?

Moontan

Moderator
Medewerker
Gaat de vuurwerkdemo Rijswijkse Vuurwerkhal door?

Komend weekend staat de vuurwerkdemo van de Rijswijkse en Zoetermeerse Vuurwerkhal op de planning. De weersvoorspellingen zijn helaas niet gunstig voor aankomende zaterdag 9 december. De Rijswijkse Vuurhal vraagt daarom iedereen om de Facebook pagina en website in de gaten te houden. Mocht de demo aankomende zaterdag niet doorgaan dan doen zij op zondag 10 december nogmaals een poging. De aanvang van de demo is om 19.00 uur.

Locatie van de demo: naast de Silverdome in Zoetermeer.

https://rijswijksdagblad.nl/gaat-vuurwerkdemo-rijswijkse-vuurwerkhal/

adgertic

Registered User
De weersvoorspelling voor zondag rond die tijd is helemaal te bar en boos voor woorden. Ik reken er dan ook min of meer op dat we naar Zoetermeer af mogen reizen.

Iemand al een schietlijst?

Laatst bewerkt:

adgertic

Registered User
Gisteravond 20.05 op feestboek:

Het is nu definitief: onze vuurwerkdemo gaat door! Om 19:00 beginnen wij met onze vuurwerkdemoshow op de velden naast de Silverdome in Zoetermeer. Vanwege het koude schieten wij iets minder artikelen: er worden morgen 40 artikelen geschoten. Wij raden uiteraard iedereen aan om zich warm te kleden.

Hopelijk zien wij jullie morgen bij de show! Aanvang: 19:00.

adgertic

Registered User
Dat was weer even helemaal niet verkeerd! Mooie nieuwe producten gezien. Jammer dat er een sample tussen moest zitten hoewel dit ook wel heel duidelijk een sample was. :grin:
De finale was ook weer heerlijk. Gewoon een mooie avond die, ondanks het weer, ook goed bezocht is naar mijn idee.
De locatie vind ik fantastisch en ik hoop dat Frits en de rest van het team dit nog lang voort kunnen zetten op deze plek.

Baron van lunt zu sas

Registered User
De demo werd een tijdje stilgelegd omdat er opstoppingen waren bij de ingang.
Waarschijnlijk weer iemand die zo'n tweelingbuggy overdwars had gezet!

Leuke demo, de Jorge potten vielen me tegen. Lekkere finale en een goeie aanloop.

Bovenaan