Demo Zoetermeer

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 16-dec-2013
Plaats: Zoetermeer
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Big Smile Fireworks
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Locatie: Vanaf het kunsteiland in de Dobbeplas dat aan het Marktplein ligt
Tijd: 20.00
Winkel: Vuurwerk Zoetermeer (van Herwijnen)
Collectie: Wolff, Lesli & Hardix
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Extra Info: Vanaf het kunsteiland in de Dobbeplas dat aan het Marktplein ligt wordt om 20:00 uur een vuurwerkdemonstratie gehouden met aansluitend hierop een grande finale mede mogelijk gemaakt door Bella Torino en ZFM

stefantvs

Administrator
Medewerker
weer op een doordeweekse dag.... naja we gaan ons best doen
Zolang ze op de dobbe schieten is het nog nooit in het weekend geweest volgens mij , maar ik ben vrij die dag :hehe!:
en ik zal natuurlijk de lange reis hier na toe zeker maken !!

Elk jaar een zeer dikke demo + Show :lub:
NU al zin in !!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben er op zeker ook weer bij.
Het is een traditie geworden en terecht. Ik vind het altijd een zeer toffe demo en ik ben benieuwd wat ze dit jaar allemaal gaan schieten.

Sweet Laker

Registered User
Leuk, kan er dit jaar eindelijk weer eens bij zijn. En aangezien ik toch in de buurt train en op tijd vrij ben.

GMP niet zeiken, gewoon lekker vuurwerk komen kijken ;) :p

stefantvs

Administrator
Medewerker
Bij e.v.t slecht weer wordt de demo geschoten op 19-12-2013 , En webwinkel komt 1-12-2013 online

Whooop even genieten van alle andere jaren :)

2009

2010

2011

2012

blackpowder

Registered User
hehe en daarna met alle freaks na-borrelen bij jou thuis; goed idee!!!
dan denk ik dat ik toch een groter huis had moeten kopen :hehe!: maar alles kan hoor :smiling:. Koffie en hertog jan is altijd aanwezig :tounge:

Waar kun je het beste parkeren? Paar minuten lopen is niet erg..
Denemarkenlaan ( parkeergarage bioscoop ) en of de Amsterdamstraat zijn goede locaties. via de borden P zijn de garages snel te vinden en allen binnen loopafstand.

stefantvs

Administrator
Medewerker
dan denk ik dat ik toch een groter huis had moeten kopen :hehe!: maar alles kan hoor :smiling:. Koffie en hertog jan is altijd aanwezig :tounge:

Denemarkenlaan ( parkeergarage bioscoop ) en of de Amsterdamstraat zijn goede locaties. via de borden P zijn de garages snel te vinden en allen binnen loopafstand.

We hebben altijd zaal 2 nog :hehe!:

Maar echt ik heb er weer zin in !! nog een weekie en dan is het weer zover voor deze top demo !!

Bovenaan