Demo Serooskerke

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: woensdag 20 december 2017
Waar: Serooskerke
Provincie: Zeeland
Tijdstip: 19.00 uur
Winkel: Multimate
Collectie: Red Wire

Zie persbericht:

http://internetbode.nl/middelburg/redwire-vuurwerkshow-serooskerke-308045

KruitFreak

Registered User
Er stond een stukje over deze demo in de lokale krant. Het verkoopteam geeft aan erg trots te zijn over het binnenhalen van het Redwire assortiment. Het zal me benieuwen. Ik heb er nog niks van live gezien maar we gaan het meemaken:)

stutata28

Registered User
Mooie zin in de internetbode Middelburg: REDWIRE is exclusief en niet bij elke vuurwerkdealer te koop, omdat het professioneel vuurwerk betreft wat veelal wordt gebruikt bij de grotere shows in Europa. Om de exclusiviteit en professionaliteit te kunnen waarborgen heeft REDWIRE een select aantal dealers welke de kwaliteit kunnen waarborgen.

Professioneel vuurwerk?!?!

tronetti

Registered User
Moet je natuurlijk met een schepje zout nemen.

Dan is elk merk exclusief; niet alle merken zijn bij elke vuurwerkdealer te koop.
En ja, bij meerdere prof shows wordt soms consu als ondersteuning gebruikt.

Je moet het wel leuk brengen natuurlijk...

Weet nog wel dat ik vroeger voor het eerst de 'Diamond Collection' zag in de folder.
De foto's, de prints, de uitstraling, de prijzen....wauw, eindelijk kan ik eens....

Totdat... enfin, laat maar weer zitten.

hardcore0438

Registered User
Moet je natuurlijk met een schepje zout nemen.

Dan is elk merk exclusief; niet alle merken zijn bij elke vuurwerkdealer te koop.
En ja, bij meerdere prof shows wordt soms consu als ondersteuning gebruikt.

Je moet het wel leuk brengen natuurlijk...

Weet nog wel dat ik vroeger voor het eerst de 'Diamond Collection' zag in de folder.
De foto's, de prints, de uitstraling, de prijzen....wauw, eindelijk kan ik eens....

Totdat... enfin, laat maar weer zitten.

Kleine teleurstelling toen die cb+cc uitbleef uit die grote pot :(

tronetti

Registered User
cb+cc...toen was dat nog ver weg, en niet alleen qua kilometers, was toen nog van gedachte dat vuurwerk alleen uit China kwam.
Het echte vuurwerk kende ik toen nog niet.

Off Topic;

Diamond/Crown Collection, was dat niet begin jaren 90 of zo?
Heb hier nog wel alle folders per jaargang liggen, maar daar staan niet altijd jaartallen op.
Leuk stukje nostalgie.

Bovenaan