Demo Roosendaal

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Roosendaal
Wanneer: 14 december 2013
Wie:
Opdrachtgever: Vesta Vuurwerk
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: o.a. Cafferata, Royal Fireworks

http://www.vestavuurwerk.nl/

gekkie25

Registered User
Zeker de moeite waard! Niet alleen een demo! Na de demo is er een enorme lasershow, gevolgd door een pyromusical op filmmuziek! Het drukste en meest bezochte vuurwerk evenement van West-Brabant!

edje30

Registered User
Ik ben er ook eerst even mijn statief repareren en dan ook weer de camera mee en mijn wederhelft natuurlijk.

MrXtremeFireworks

Registered User
Net weer terug van de demo, finale was erg leuk:happy:, demo zelf iets minder. Filmpje van de finale komt later in deze post te staan. De Lasershow is ook gefilmd maar zal niet geüpload worden, niet in zijn geheel in ieder geval.

Originallover

Registered User
Productdemo was niet zo heel bijzonder. Veel hetzelfde gezien als bij de Bolusberg vorige week. Helaas geen showtime potten, die met afstand de betere potten zijn die ze verkopen. Lasershow was nog wel aardig. Pyromusical was ook wel leuk. Mooie muziek en een aantal potten tegelijk.

Filmpje van de finale:

D

Deleted member 17038

Guest
Die pyromusical heeft echt heeeeel veel weg van de musical die eerder is geschoten met cafferata vuurwerk zeg!

Zie

edje30

Registered User
Ik ben er zaterdag ook geweest toch wel een geslaagde avond vond ik ik heb ook gefilmd maar voor het eerst uit de losse hand omdat ik mijn statiefclip was veergeten ..... de film komt volgende week ivm mijn drukke schema heb ik nog geen tijd gehad..........

Bovenaan