Demo Rijswijk

Freddy

Registered User
Ja inderdaad voor het eerst!!! Heb ze altijd wel een beetje gepusht om een demo te schieten maar vonden ze niet waard vanwege de concurrentie om hun heen.
Ben benieuwd, dus hier ga ik ook even kijken.

Tony

Administrator
Medewerker
Een demo is iets wat ik direct zou doen als ik een vuurwerkwinkel zou hebben.
Als je dat niet doet verlies je gewoon klanten aan degene die het wel doet en de mensen het gevoel geven dat hun het beste vuurwerk verkopen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Gaat ook vooral om laten zien wat je in huis hebt en de mensen in de juiste sferen brengen!

Altijd doen!

VuurwerkFreak90

Registered User
Demo geschoten door Katan, producten allemaal van Lesli, beetje slappe hap, hoop kleine effecten enige producten die de moeite waard waren zijn de: Tuna cowboy 11's, Scorpio, Hitzone, Mr President en de Boombox 144s.

Voor de rest prima locatie voor een demo, goed geregeld door Groenrijk, iedereen kreeg een schietlijst, er werden oliebollen uit gedeeld, uit eindelijk toch even de moeite waard om te gaan kijken.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Demo geschoten door Katan, producten allemaal van Lesli, beetje slappe hap, hoop kleine effecten enige producten die de moeite waard waren zijn de: Tuna cowboy 11's, Scorpio, Hitzone, Mr President en de Boombox 144s.

Voor de rest prima locatie voor een demo, goed geregeld door Groenrijk, iedereen kreeg een schietlijst, er werden oliebollen uit gedeeld, uit eindelijk toch even de moeite waard om te gaan kijken.

Goed te lezen dat de nieuwe producten goed worden ontvangen maar hoe waren de victory show en de masterpiece.

Poziloc

FPM Hangouderen
moeilijk te beoordelen omdat die ze met de hand aan het stoken waren en alles door elkaar schoten.
De cakes zaten door elkaar heen...ik neem aan dat de masterpiece een omlabeling van de victory show is??

white thunder

Registered User
Stond ook wel redelijk wat wind,maar de uitwerkingen van de meeste potten waren klein ja,en wat mij bij bleef was de boombox dat was een best bakkie:hehe!:Hier was je blij dat ze per 2 werden geschoten anders was het een saaie bedoeling:tounge:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
moeilijk te beoordelen omdat die ze met de hand aan het stoken waren en alles door elkaar schoten.
De cakes zaten door elkaar heen...ik neem aan dat de masterpiece een omlabeling van de victory show is??

Masterpiece is geen omlabel maar een combibox van 4 vakes.

Bovenaan