Demo Osnabruck (D)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 8-Nov-2014
Plaats: Osnabruck
Land: Duitsland
Tijd: NNB
Winkel: Toschpyro
Collectie: Alle Duitse merken
Wie: Tosch
Kaliber: Consumentenvuurwerk & Professioneel vuurwerk

smilli

FPM Filmer
Wil ik toch is naar toe maar valt helaas altijd op ongelukkige data. Misschien dit jaar die kant op.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

thunderboy

Registered User
Vorig jaar voor het eerst geweest, de demo was matig maar de prof show maakte veel goed.
Vooral die zware salutes....Geweldig om te zien en te voelen!
(vanaf 3:43 gas erop) :lub:

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
aan vullende info voor volgende week:

Terrein open om 17u
start demo om 18u

Zechenbahnhof Piesberg
Süberweg 60e, 49090 Osnabrück, Duitsland

Hopelijk goed weer en gunstige wind eens een keer! :happy:

Reverser

Registered User
Altijd gezellig daar. Wat lekkere kebab en halve haantjes daar, en natuurlijk vuurwerk. Een klein feestje op zich. Hopen dat het dit jaar droog blijft.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

White thunder1

Registered User
Dat is een hele lange en interesante schietlijst,ik ben benieuwd naar Kraftwerk van Panda want verleden jaar mochtie niet verkocht worden,en sowieso mooie producten zie ik staan op de lijst:hehe!:,me zin word hierdoor wel aangewakkerd!

Moontan

Moderator
Medewerker
Wordt heel druk morgen als ik de berichten op Feuerwerknet mag geloven.
Onze grote bekende vriend Alexander (Voreifel Rambo) is er ook weer bij.
Deze pyrofan reist dagelijks grote afstanden om vuurwerkshows bij te wonen en te filmen.

IMG_9130.JPG

RedBaron

Registered User
Het was vorig jaar al ontzettend druk. Het zal dus dit jaar ook minstens net zo druk zijn denk ik fred. Wij zijn in ieder geval ook van de partij! Heb al begrepen dat ook dit jaar de slotshow weer een lekker Italiaans tintje zal hebben :hehe!:

D

Deleted member 17038

Guest
Finale deel 1!:

Deel 2 die na het zeikorkest kwam is nog aan het renderen/uploaden!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Prima demo gezien en de finale vond ik ook prima.
Jawe vond de finale ook minder dan de jaren er voor, maar ik heb dat totaal niet ervaren.
Ik heb lekker hakkie strakie genoten vooraan.

Blackbox en Jorge en Weco staken er boven uit.
Lesli had ook leuke dingen, onder andere een Amazon van Marijn met een Lesli labeltje en een cadeau 1 (of 2 of 3) van Marijn met een Lesli label.
Wat mij ook opviel is dat veel artikelen al uitverkocht waren.
Michel vroeg het nog aan mij, kunnen ze dat niet bijbestellen of zo?
Ook veel afkeur, o.a een Tanz der Vampiere waaier (Niet van Weco trouwens.) was afgekeurd, maar vond ik wel toppie.
Wat ik voor de rest ook hoorde is dat de single shots van 50 mm niet meer mogen vanaf 2017.
Weet iemand uit het vuurwerk wereldje hier meer over?

Top avond gehad, een dagje Duitsland is voor net alsof ik met vakantie ben.
Ik heb mijn hart niet verloren in Mexico maar in Duitsland denk ik.

Reverser

Registered User
Zo weer een topavond gehad. De braadworst en broodje vlees met zuurkool smaakten lekker.

Met Oud en Nieuw mijn bestelde spullen maar eens ophalen.

Hierbij de finale die ik gefilmd heb.

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank voor de mooie films mannen. het is echt een hele mooie en leuke finale.
Wat betreft de Duitse producten: wat is jullie mening hier over?
Zijn er behalve de prijs belangrijke verschillen ten opzichte van de producten die wij in Nederland hebben?

D

Deleted member 17038

Guest
Nee het is echt vooral de prijs die het hem doet. Verder is de kwaliteit gelijkwaardig aan Nederland. Lesli verkoopt in Duitsland ook MX (Cross Amazon) Dus er was mooi vergelijkingsmateriaal. De goedkope producten zien er goed en goedkoop uit. Jammer dat dat in Nederland niet kan.. Maar de dure producten zijn niet beter dan wat wij hier kunnen kopen. Ik heb een beetje het idee dat we het in Nederland kwa dure producten zelfs iets beter doen. Maar ik durf dat niet hard te maken aangezien dit pas mijn eerste demo in Duitsland was. Oh en de fonteinen natuurlijk! Die zijn in Duitsland ook wel gaaf!
En deze singleshotjes waren ook erg mooi Je ziet ze beter in mijn eerste filmpje trouwens.

Bovenaan