Demo Oosteind

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkdemo Avri Bloem- en Tuincentrum

Wanneer: 18-Dec-2015
Plaats: AVRI Bloem- en Tuincentrum (Oosteind)
Provincie: Noord-Brabant
Wie: Dutch Fireworks Professional
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Tijd: 19.30 uur
Waarom: Vuurwerkdemonstratie
Collectie: Wolff vuurwerk: Dynasty, Pyro-Bandit, Specials, Full Loaded, Maxxtreme

Aansluitend een finale!!

Knalgoed

Registered User
Dit jaar wederom een demo van verschillende collecties van Wolff. Zodra de schietlijst bekend is zal ik hem kenbaar maken.

We kiezen er dit jaar voor om de meeste producten stand alone te schieten zodat een waarheidsgetrouw beeld voor de consument ontstaat.

Voor freaksacties is onze omzet nog te mager, maar we geven wel 25% korting op alle geshowde artikelen tijdens de demoavond. Ook doen we mee met underground.

Uiteraard sluiten we weer af met een pyromusical verzorgd door Dutch Fireworks Professionals.

Zoals Bridge al aangaf, vorig jaar zette DFP onder leiding van Jacco op locatie en bedacht door Bob een zeer goede show neer. Voor degene die dat gemist hebben:

Toegift

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Haha ik wou de films van vorig jaar posten toen ik zag dat ze al geplaatst waren. Ik vond het een erg toffe demo vorig jaar! Het was wel ijskoud! Leuke showroom ook, zeker de moeite om even in rond te kijken!

D

Deleted member 17038

Guest
Dit was vorig jaar een leuke en gezellige demo.Het gaat nog lastig kiezen worden waar ik heen zal gaan dat weekend!

martino

Registered User
Vorig jaar hier voor het eerst geweest. Voor dit jaar staat hij ook weer op de lijst. Hopelijk worden er ook de nodige underground cakes geschoten (hint :) )

bob1

Registered User
@Martino,

Wolff heeft dit jaar maar liefst 42 nieuwe artikelen (heb ze geschoten) Er zullen voldoende nieuwe artikelen te zien zijn denk ik zo!

Underground is in de losse verkoop niet verkrijgbaar en daarom denk ik dat deze niet geschoten zullen worden.

Bob1

bridge

Bronzen Member
Vorig jaar the last stand in de finale!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar....
Ik zou graag The Dark Passenger eens live zien.....

Knalgoed

Registered User
Vorig jaar hier voor het eerst geweest. Voor dit jaar staat hij ook weer op de lijst. Hopelijk worden er ook de nodige underground cakes geschoten (hint :) )

De underground artikelen zullen niet tijdens de demo geschoten worden. De demo is natuurlijk om ons vuurwerk te promoten en als het niet meer verkocht kan worden maken we ze blij met een dode mus. Dat doen we dus ook niet.

Wat bob van plan is in de finale weet ik nog niet precies. Wellicht zitten daar wat underground artikelen tussen.

Knalgoed

Registered User
Vorig jaar the last stand in de finale!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar....
Ik zou graag The Dark Passenger eens live zien.....

De last stand kwam prachtig tot zijn recht in de finale inderdaad. Wat een heerlijke blinkers zitten daar tussen. Er waren zelfs consumenten die speciaal naar die cake vroegen na de demo. Helaas hebben we die niet in het assortiment zitten.

The Dark Passenger lijkt mij veel minder, maar ik ga er ook niet over :p

bob1

Registered User
Ik bedoelde meer of deze wél in het assortiment zit!!

@ Bridge;
Komende woensdag in Sittard schieten we deze live:)
Ook de Medival en de Buckley. In de Buckley zit ook dat fijne golden dust.....

Bob1

Knalgoed

Registered User
De voorlopige schietlijst:

Nr. Artikelnaam Aantal
1 Greenbait 2
2 Alure 2
3 Star Commander 2
4 Buckley 2
5 Kingsmen 2
6 Speed 1
7 Stars over Paris 2
8 Tracer 2
9 Red Heat 2
10 Shaft 1
11 Shogun Warrior 1
12 Cruelty 1
13 Heroes 1
14 Shanghai 1
15 Lionsgate 1
16 Viking 1
17 Threesome 1
18 Monster Ride 1
19 Covered Connection 1
20 Cruel Traction 1

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Mooie schietlijst. Met 7 nieuwe cake,s.(boxen) ben heel erg benieuwd naar de Viking. Dat moet een topper zijn!!

Bovenaan