Demo Milheeze

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: zaterdag 29-November-2014
Plaats: Milheeze
Provincie: Noord-Brabant
Wie: ?
Kaliber: Consumentenvuurwerk + professionele finale
Winkel: ANO Milheeze
Tijd: 20.00
Waarom: Demo ANO Milheeze
Extra Info: Collectie’s: Royal, Rubro,Cafferata,China Red,Hardix etc.

smilli

FPM Filmer
Ga proberen weer aanwezig te zijn, altijd leuk om het demo seizoen mee te starten.
Video van vorig jaar.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik begin nu toch wel erg benieuwd te worden naar de schietlijst....

Dim

Product Beheer
Medewerker
En de schielijst!

4b5f05f50d81856eb9bbaee8d539cc9d.jpg

D

Deleted member 17038

Guest
Jammer geen fanstyles.. Verder een mooie lange lijst!
Ik heb meteen een vraag ik heb echt geen idee meer hoe laat het vorig jaar was afgelopen en ik heb dit jaar wat gasten. Weet iemand nog hoe laat het ongeveer eindigt?

marlboro20

Registered User
als ik me goed herinner lopen we altijd rond 21.30-21.45u richting auto.
Maar de schietlijst is dit jaar wel groter dan voorgaande jaren......

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik heb gisterenavond een geweldig feest gehad maar hierdoor wel helaas demo van ANO gemist.
Nu heb ik al wat negatieve geluiden over de Katan boxen gelezen.
Erg jammer maar wat ik mij afvraag hoe was het met de rest van de producten gesteld?
Waren er uitschieters in positieve zin?

Pancake77

Registered User
Ik heb gisterenavond een geweldig feest gehad maar hierdoor wel helaas demo van ANO gemist.
Nu heb ik al wat negatieve geluiden over de Katan boxen gelezen.
Erg jammer maar wat ik mij afvraag hoe was het met de rest van de producten gesteld?
Waren er uitschieters in positieve zin?

Voor mij zena triumph en royal wonderfull world

boozebelly

Registered User
Het begon behoorlijk goed met Zena producten. Daarna kwam Rubro en vanaf daar begon de demo helaas wat in te kakken.
Vooral de Katan producten vielen mij erg tegen. Wat een matig spul is dat zeg. En ook dat Tribal spul van Hoakan vond ik maar magertjes met veelal snel opgebrande effecten. Daarna trok Royal de kwaliteit gelukkig weer een beetje overeind.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Tuurlijk zaten er wat leuke dingen tussen, maar voor mijn gevoel zat de helft vol gestopt me crackling of goudenpalm effecten , niet echt iets nieuw wat mij kon verassen gister.

Chrissie81

Registered User
Zelfde mening als hierboven. Zena en Royal kwamen er met kop en schouders bovenuit. Katan, Rubro en Tribal vrij slap en allemaal zelfde soorten effecten.. Ik zie echt weinig cakes met kleuren. Alles is inderdaad goud en/of crackling

Bovenaan