Demo Lopik

Moontan

Moderator
Medewerker
VUURWERK DEMO: 14 december 2013
Terrein open 19.00 uur. Aanvang 19.30 uur, kom op tijd in verband met toenemende drukte en parkeren op enige afstand van ons bedrijf!
Locatie bij ons bedrijf aan de Lopikerweg oost 66, 3411 JH Lopik, route klik hier
Wie: Pyromax
Deze avond showen we een selectie van ons assortiment.

Schietlijst: De definitieve schietlijst volgt zo spoedig mogelijk!

Goedkoper Vuurwerk

http://www.goedkopervuurwerk.nl/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=27

D

Deleted member 17038

Guest
Was gezellig vorig jaar. Hopelijk dit jaar helemaal droog en net zo gezellig!

D

Deleted member 17038

Guest
Was gezellig vorig jaar. Hopelijk dit jaar helemaal droog en net zo gezellig!
Had er zin in maar helaas dit jaar tegelijkertijd met de demo in Leusden en ik kies er voor om daarheen te gaan.
Beide goede demo's maar ik ben benieuwder naar de producten in Leusden (vitali).

Pauls

Registered User
Schietlijst voor dit jaar:
123vwdemo.png

Sommige producten zijn nog onzeker qua aanwezigheid, waaronder sommige producten van wolff en de box van zen!

Meer informatie: http://www.123vuurwerk.nl/vuurwerkdemo

Booomy

Registered User
Dat is een mooie lijst!! Balen dat er in Maarssen ook een demo is die onder andere Rubro schiet waar ik erg graag heen wil!! Ik wacht de schietlijst daar ook nog even van af. Dat bepaald namelijk naar welke demo ik ga!! Funkie X ga jij hier heen??

funkie x

Registered User
ja ik ben er sowieso, we zetten de omgeving af en wijzen mensen een parkeerplek, maar de demo zelf ga ik uiteraard ook bekijken ;-)

Pauls

Registered User
Toch besloten om naar deze demo te gaan. Deze schietlijst trekt toch meer mijn aandacht dan die in Maarssen

Tot morgen dan! Zoals jullie kunnen zien is de uiteindelijke schietlijst 35 artikelen met 6 boxen. De big momma is (wegens uitverkocht bij Lesli) verdwenen van de lijst, een zen box is nog onzeker. Dus mogelijk komt die er nog bij, maar dat blijft een verrassing tot morgenavond. Hij staat in ieder geval niet op de officiële schietlijst.

funkie x

Registered User
123 vuurwerk is er klaar voor, de demo artikelen en de artikelen voor de finale zijn uitgezocht en staan klaar voor opbouw. ook is de showroom al ingericht! tot ziens op de demo!!

Booomy

Registered User
Zonde dat de big momma er niet is. Heb deze nog niet live gezien dus was daar wel benieuwd naar. Aja 35 artikelen als nog is niet verkeerd!! Tot morgen!!

hutter

Registered User
ja ik ben er sowieso, we zetten de omgeving af en wijzen mensen een parkeerplek, maar de demo zelf ga ik uiteraard ook bekijken ;-)

Mooi dan kan ik mijn Trabantje wel vooraan kwijt zeker.:tounge:

haha als je er vroeg bent wel haha

Nou mooie vent ben jij zeg zet je me helemaal achteraan neer heb wel 5 km moeten lopen:tounge::tounge:

Was weer toppie geregeld diverse verkeer regelaars die ons naar een parkeerplek wezen.
Aan de poort een dame die de schietlijstjes verstrekte.
Eenmaal binnen kon je je tegoed doen aan oliebollen en lekkere appelflappen met koffie.

Heb een leuke vlotte demo gezien met veel goud en een harde finale.
Na afloop met diverse freaks gesproken ook leuk.
Film is aan het uploaden

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Was weer een leuke demo. Een paar mooie cakes gezien en een top finale show met een klapper van een einde. Daarna nog gezellig staan praten met een paar freaks in de shop!! Was weer een top avond. Bedankt iedereen van 123 vuurwerk voor de gezellig avond!!

Bovenaan