Demo Leusden

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Intertoys Kiers - Leusden.

Waar: Leusden
Provincie: Utrecht
Wanneer: Zaterdag 14-12-2013
Wie: Dream Fireworks
Adres: De IJsbreker, Bavoortseweg 25
Aanvangstijd: 19.30u
Collecties: Crown, Dynasty (Wolff) en Bonfireworks
Winkel: Intertoys Kiers
Website: http://www.intertoys-kiers.nl/vuurwerk

http://www.kerstmarkten.nl/kerstmarkten.php?mode=unit&id=199&h_name=Leusden&ctr=NEDERLAND

Michel_G

Zilveren Member
Re: Demo Intertoys Kiers - Leusden

Paar kleine correcties/aanvullingen voor in de startpost/kalender:

-Aanvangstijd/terrein "open" is 19.30u, demo start om 20.00u.
-Wolff zit dit jaar niet meer in de collectie. De lijnen/collecties voor dit jaar zijn: Crown, Vittali, en alle lijnen van Bonfireworks.
-Ook de website die in de startpost staat is niet actueel meer, aangezien we dit jaar met een eigen site/webshop zullen komen. (Die is echter nog niet 'up and running' en volgt later nog)

Over de demo zelf:
De demo zal bestaan uit een gebalanceerde selectie van ons assortiment (Crown, Vittali en diverse lijnen van Bonfireworks)en afgesloten worden met een spectaculaire finale met een paar leuke "verrassingen".

Zodra er nieuws te melden is zal ik dat hier plaatsen of volg voor het laatste nieuws over de demo (en andere dingen) de facebook pagina van de Intertoys: https://www.facebook.com/intertoysleusdenvuurwerk

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Met nog maar een weekje te gaan tot de demo, alvast wat meer info/teaser met wat een beetje de bedoeling is.

Bij de demo zullen rond de 25 artikelen geschoten worden. Zouden er wellicht nog iets meer kunnen worden, afhankelijk van het feit of een aantal nieuwe items op tijd binnen zullen zijn voor de demo.

Voor de finale hebben we geprobeerd een creatief en afwisselend showtje te schrijven, welke afgesloten zal worden met een digitaal einde/stukje steppen. (Digitale gedeelte bedraagt 47 cues) Hoe de finale/digitale gedeelte eruit komt te zien blijft nog even een verrassing tot de 14de!

Michel_G

Zilveren Member
We zullen tijdens de demo ook een aantal nieuwe artikelen schieten van Crown en Vittali.

Van Crown:
Time Out
Eclipse
Sky Wave

Vittali:
Hummer Spirit
Dark Salute
8mtr Profi Fountain

Tevens zullen we ook de 25 grammers Avanti en Vita schieten, uit de Vittali serie.

Tony

Administrator
Medewerker
We zullen tijdens de demo ook een aantal nieuwe artikelen schieten van Crown en Vittali.

Van Crown:
Time Out
Eclipse
Sky Wave

Vittali:
Hummer Spirit
Dark Salute
8mtr Profi Fountain

Tevens zullen we ook de 25 grammers Avanti en Vita schieten, uit de Vittali serie.

Doet er even iemand filmen :)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Prima demo gezien.
Wat ik wel apart vond, dat er 2x, uit 2 verschillende effecten uit een cake kwamen die toch hetzelfde moesten zijn.
De 8 meter prof fontein vond ik niet zo hoog komen.
De hummer spirit vond ik gaaf.

Inderdaad het blokkie/cake die naast de Ijsbreker werd afgeschoten, was een pracht ding.

Finale was super, ik heb weer lekker genoten van een goeie demo!

Michel_G

Zilveren Member
Allereerst: Anihalas, bedankt voor het filmen!

Prima demo gezien.
Wat ik wel apart vond, dat er 2x, uit 2 verschillende effecten uit een cake kwamen die toch hetzelfde moesten zijn.

Eén was volgensmij de Ambicion, maar andere heb ik even gemist, weet je nog welke? Let wel op, bij zowel de Vita als de Avanti, schoten we ook daadwerkelijk 2 verschillende! Aangezien er 3 varianten zijn, hebben we besloten om van beide 2 verschillende te schieten, ipv dezelfde nummers.

8 meter profi fountain kwam inderdaad niet zo heel hoog, maar had het ook erg moeilijk door de wind. Vergeet overigens niet dat hij ook op 60 meter stond! (Door omstandigheden konden we ze helaas niet dichterbij zetten) Ik zelf stond op het schietveld en haalt inderdaad die 8 meter niet, maar vind hem zeker niet slecht! Denk dat hij met weinig wind en op 'O&N afstand' echt nog wel gaaf is. Maar even afwachten of hij nog ergens op kortere afstand te zien is bij een demo (en met minder wind).

Over de demo in zijn algemeenheid:

Lekker dagje bouwen, weer zat mee, goede en gezellige ploeg, kortom, leuk dagje! Wederom als traditie weer een vers bereide paella voor de bouwploeg als avondeten.

Helaas tijdens de demo toch wel last van de nodige wind, wat een aantal blokjes niet ten goede kwam.....

Helaas liep er in de finale ook nog iets anders als gepland. De bedoeling was, dat er na de digitale knallers en single shots ook nog een toetje had moeten komen, maar door een probleempje is het toetje helaas blijven staan. Erg spijtig, want dat had de finale echt af gemaakt, maar (sh)it happens, doe je nu weinig meer aan.....

Maar over het algemeen toch een lekker gevoel over gehouden aan de demo!

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
.Eén was volgensmij de Ambicion, maar andere heb ik even gemist, weet je nog welke? Let wel op, bij zowel de Vita als de Avanti, schoten we ook daadwerkelijk 2 verschillende! Aangezien er 3 varianten zijn, hebben we besloten om van beide 2 verschillende te schieten, ipv dezelfde nummers.

Kijk het ,,probleem'' lost zich ook op.
Wist niet, dat er verschillende versie's waren van deze cake...
Mijn fout.

Van die andere weet ik echt niet meer.
Zal de schietlijst even nagluren....

Bovenaan