Demo Koekange

stefantvs

Administrator
Medewerker
:embarrased:Datum: 12-12-2013
Tijd: tussen 18.30 uur en 23.00 uur.
Plaats: Koekange
Provincie: Drenthe
Straat Dorpsstraat 57
Wie: Royal Fireworks
Wat: professioneel en consumentenvuurwerk
Waarom: wss demo

PyroGuy

Registered User
Re: Koekange

Betreft de demo van Kuiper Koekange. Hier worden diverse collecties geschoten, waaronder collecties van Royal, Wolff en Rubro. De moeite waard, de show wordt afgesloten met een heftige finale.

Moontan

Moderator
Medewerker
Op 12 december 2013 om 19:30 is er een vuurwerkshow bij Kuiper-Koekange.

Plaats: Koekange
Provincie: Drenthe
Wanneer: Donderdag 12 December 2013
Wie schiet het: Royal Fireworks
Opdrachtgever/winkel: Kuiper Koekange
Waar: Achterkant winkel Kuiper Koekange
Dorpstraat 57 7958 RM Koekange
Tijdstip aanvang: 19.30
Collecties: Wolff, Zena, Royal, Rubro, nog veel meer...

Fusang

Registered User
Rubro
Heavy Legend 25 shots
Super Blinking Willows
Secret Salute
Blinking Energy

Wolff
Shaft
Shogun Warrior
Stars over Paris
Concerto Rosso
Black Surprise
Hitmen
Dirty Dutch
Shanghai

Royal
Gate of Heaven 1
The Garden
Paradise of Beauty
Mystery Flowers
Royal Bonsai
Modern Age
Fire Emblem
China By Night
Universal Power
Royal’s Celebration
Golden Power

Zena
Eclipse
Super 500
High Lighter
Unukalhai
Zena Cakebox

Pangu
Pearl River
Yellow River

ThunderBall

Registered User
Het beloofd een geweldige avond te worden, de mist van gister is geheel weggetrokken hier in de omgeving en het is zelfs mooi helder weer, dit opgeteld met de lekkere schietlijst (royal) moet goed komen.

Nog een anderhalf uur en dan gaan we onderweg, het adres staat al in de navigatie, ik heb er zin in.:lub:

edwin291

Registered User
Aanwezig! Was nog even afwachten of ik uitkwam met school. Maar stap over ongeveer anderhalf uur in de auto.

Schietlijst ziet er goed uit. En we hopen natuurlijk op een leuke finale!

SevereNL

Registered User
De finale was best gaaf vond ik.
Tijdens de productdemo ging er volgens mij wel het een en ander mis met het doorlonten.
Ook was de spreekstalmeesteres niet altijd helemaal op de hoogte van het product dat geschoten werd (hilariteit alom) :)

ThunderBall

Registered User
Ook ik ben inmiddels al weer even thuis, ik ben samen met mijn dochter geweest en het was de moeite waard en dat kwam vooral door de leuke finale.

De product demo vond ik slecht georganiseerd er ging te veel mis, vooral met de doorlontboxen en dat is ronduit jammer :sad:, de omroepster had vast meer verstand van verzekeringen want van vuurwerk wist ze niks! :tounge:

De finale werd natuurlijk elektrisch geschoten en die verliep naar mijn idee redelijk vlekkeloos en werd geschoten met alle producten uit de product demo, ik vond het een leuke finale alleen begon ie onaangekondigd dus mis ik de eerste 10 sec.

Ik heb weer een filmpje van matige kwaliteit maar voor een indruk is ie goed genoeg, vanaf volgend jaar gaan we filmen met een degelijke camera.:hehe!:

Filmpje,

Bovenaan