Demo Delft

Moontan

Moderator
Medewerker
Op zaterdag 19 december verzorgt Vuurwerktotaal Delft een productdemonstratie.

Aanvang: 20:00 uur
Waar: Delft, Haagweg 129
Wat: Productdemonstratie en een finaleshow
Wie:
Winkel: Vuurwerktotaal Delft (voorheen Zena Delft)
Collectie: Vuurwerktotaal
Overige info: het vuurwerk wordt geschoten vanaf een ponton op het water tegenover de winkel.

Voor de toeschouwers is er een hapje en een drankje en natuurlijk een schietlijst.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Doe je verstandig aan baron, Benfried is een vrij standaard demo qua vuurwerk. Zie je vanavond.

Baron van lunt zu sas

Registered User
Gezellig met den Vonk gekeken. Beknopte demo met een aantal beauties zeg!
De Radical was verassend (soort sier at once cake) de knalpot was de mooiste, Massive was erg mooi.
Het afsteekponton lag lekker dichtbij en een dijk van een finale!
Volgend jaar weer

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zo dat was ff een leuke demo, gezellig me de baron staan babbelen. Qua vuurwerk vond ik het over het algemeen echt top, vuurwerktotaal heeft een paar toppers in hun assortiment.

De Radical zoals baron al zegt is echt een gaaf ding, de Massive kolere wat een beauty is dat zeg en zwarte cross knalpot is echt een regelrechte beuker. Zeer harde knallen en grote effecten. Zelfs zo groot en hard dat ik twijfel of het wel productie was. De zwarte cross blies echt alles omver daar. Misschien dat Vavoom ( schoot de demo) daar uitsluitsel over kan geven.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Even nog een tip voor de organisatie. Ik zou volgend jaar en de jaren daarop (hoop ik) toch echt het publiek verder van het ponton af houden. Ik stond recht voor het ponton niet eens helemaal vooraan maar heb tot 3 x toe wat vuurwerk tegen mij aan gekregen. 2 x tegen de jas en 1 x op het voorhoofd.
Nou ga ik daar geen probleem van maken maar we weten allemaal waar dit toe kan leiden......

Bovenaan