Demo Delft

jwtjuh

Registered User
Wanneer: 13 december 2013
Plaats: Delft
Provincie: Zuid-Holland
Tijd van aanvang: 19:30u
Tijd van onsteking: 20:00u
Winkel: Zena Vuurwerk Delft
Collectie: Zena/Original/Herlat etc.
Wie: Pyromax
Kaliber: Consumentenvuurwerk

De demo zal worden geschoten vanaf een ponton op het water aan de voorzijde van de winkel.

jwtjuh

Registered User
Re: Demo Zena Delft

Exacte schietlocatie voor de filmers:

VymcYdC.jpg

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ok er komt een demo, dat betekend dus ook dat er vuurwerk verkocht gaat worden.

Goed nieuws! Alleen zeer slechte communicatie als je het mij vraagt. Het pand zit al 6 weken ineens potdicht.

jwtjuh

Registered User
Ok er komt een demo, dat betekend dus ook dat er vuurwerk verkocht gaat worden.

Goed nieuws! Alleen zeer slechte communicatie als je het mij vraagt. Het pand zit al 6 weken ineens potdicht.

Klopt! De Hengelsportwinkel is failliet verklaard op 29 oktober 2013.
Ze gaan nog wel gewoon door met vuurwerk verkopen.
De folder wordt dit weekend bezorgd en binnenkort wordt de site geupdate :smiling:

Slomo

Banned
Lol, winkel is failliet maar kan nog wel vuurwerk verkopen? Wat is dat voor constructie dan..:s

Blij dat alles dit jaar via Haokan verloopt! Schietlijst zou trouwens wel fijn zijn:)

jwtjuh

Registered User
Nou, we zijn inmiddels alweer een uurtje thuis.
Demo begon helaas later vanwege een zandschip dat voorrang had -_-
Na 1,5 uur gewacht te hebben, kon de demo dan toch om ong. 21:00u van start gaan!
Productdemo zelf was weinig aan eerlijk gezegd. Er werden weinig producten geschoten helaas.
De finale ramde wel aardig door in 3 minuutjes, dus uiteindelijk was het wel de moeite waard geweest :smiling:
Hier de beelden van de finale van mijn kant:

Tip: Bekijk in 1080p!

Jwtjuh

Slomo

Banned
20:00 '' We moeten wachten op zandschip, heeft voorrang max 20:30/20:45.
20:30 Zandschip vaart voorbij....
20:49 Er gebeurt nog niks....
20:52 Zandschip NR 2 toeft voorbij
21:00 Ponton ligt klaar
21:05 Doef plop deep impact
21:10 Ponton drijft weg ''Helppppp''
21:15 Ponton weer vast
21:20 Artikelen show klaar
21:21 Finale
21:24 Einde finale..

Oef wat een avond! Maar damn wat een beauty's, en dit jaar ook missers heeft Zena..

Freddy

Registered User
Gister ook de demo gezien na een lange wachttijd in de kou! Stond echt op het punt te vertrekken en toen kwam het laatste schip, eindelijk!!
Vond het geen beste demo, productvoorstelling stelde weinig voor. De finale was heerlijk geweld, maar vond het veels te snel gaan, kon moeilijk de effecten zien.
Vanaf het water schieten geeft een leuk effect, maar misschien een idee om het volgend jaar op het groot braakliggend grond van de DSM te schieten. Ben je ook niet afhankelijk van het scheepsverkaar en stroming van het water.

olaf81

Registered User
Was er gisteren ook.Helaas moesten we een tijdje wachten maar ik moet zeggen dat ik best wel weg ben van Zena.Er zitten hele fraaie cakeboxen tussen.Dit jaar zal mijn collectie dan ook vooral uit Zena bestaan.

Bovenaan